טעות אומללה ללנו, ארסנל הפסידה בבית לאברטון

לאחר המחאות מחוץ לאצטדיון האמירויות, השוער הגרמני היה צריך לתפוס כדור פשוט, אך בפועל כבש שער עצמי (76) כואב והביא להפסד 1:0 ביתי של התותחנים נגד הטופיז. אנצ'לוטי רחוק זמנית שלוש נקודות מהמקום הרביעי

קבוצות: אברטון ארסנל
(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה האנגלית נפתח הערב (שישי) בלונדון, כאשר ארסנל התשיעית בטבלה אירחה את אברטון מהמקום השמיני, למשחק בו שתי הקבוצות היו חייבות לנצח כדי לחזור למסלול החיובי, אך רגע אומלל אחד הכריע אותו לטובת האורחת, שניצחה 0:1 משער עצמי של השוער ברנד לנו.

עוד לפני המשחק, אלפי אוהדי התותחנים התאגדו מחוץ לאצטדיון האמירויות ופתחו במחאת ענק נגד הבעלים סטן קרונקי, זאת לאור העובדה שארסנל תחתיו הצטרפה לסופרליג האירופית והתדרדרות הקבוצה בשנים האחרונות בכל המסגרות. הערב על הדשא נראה שהאוהדים ידעו היטב על מה הם מוחים, זאת בשל היכולת הדלה שהציגה הקבוצה שלהם וההפסד המתסכל.

מן העבר השני, גם היכולת של אברטון לא הייתה מרשימה במיוחד, אך היא הצליחה לקטוע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון במסגרת הפרמיירליג. הרגע המאושר של קרלו אנצ'לוטי וחניכיו הגיע בדקה ה-76, לאחר שכדור רוחב פשוט של רישארליסון היה בדרך לידיים של לנו, אבל הגרמני פספס את הכדור בצורה לא ברורה ואפשר לו לחדור לרשת.

גבריאל מרטינלי מאוכזב | Michael Regan/Getty Images

כמעט בצורה נואשת, מיקל ארטטה שלח את מרבית שחקני ההתקפה שהיו לו על הספסל לכר הדשא, אך ללא הצלחה בסיום. כעת, הכחולים רחוקים שלוש נקודות בלבד מהמקום הרביעי ויחזיקו אצבעות לתוצאת תיקו במשחק הקרוב של צ'לסי נגד ווסטהאם. לארסנל לא יהיה יותר מדי זמן לחשוב על ההפסד הערב, משום שביום חמישי הקרוב היא תתארח אצל ויאריאל במסגרת פתיחת חצי גמר הליגה האירופית. מנגד, הטופיז יפגשו ביום שבת הבא את אסטון וילה.

רישארליסון רקד אחרי השער העצמי | James Williamson – AMA/Getty Images
רגע אומלל אחד הכריע. לנו מביט בכדור שחדר לרשת | James Williamson – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי