צפו בתקציר: זהבי הוביל את פ.ס.וו לניצחון על כרונינגן

החלוץ הגיע לציון דרך משמעותי גם בהולנד לאחר שהבקיע מהנקודה הלבנה שער ליגה עשירי וקבע 0:1 על כרונינגן. קבוצתו של הישראלי שמרה על המקום השני. שערים של מאלן וגאקפו נפסלו

(גודל טקסט)

היו לא מעט אנשים שהאמינו שערן זהבי לא יצליח בליגה ההולנדית לעשות את מה שהוא עשה בכל השנים האחרונות וזה להבקיע בספרות כפולות. הערב (שבת) החלוץ בן ה-33 הגיע לציון דרך משמעותי עבורו גם בהולנד לאחר שהגיע ל-10 שערי ליגה והוביל את פ.ס.וו לניצחון 0:1 על כרונינגן, אשר עזר לה גם לשמור על המקום השני.

למעשה, הישראלי שבר בצורת של ארבעה משחקים במדי קבוצתו ללא כיבוש שער ולפי החגיגות שלו על כר הדשא, היה חשוב לו מאוד להבקיע היום, במיוחד כאשר לאצטדיון פיליפס המוכר הורשו להיכנס כ-4,000 צופים. אחרי מחצית מתסכלת, בדקה ה-64 הגיע הרגע המאושר של זהבי, שדייק מהנקודה הלבנה וחגג את שער הניצחון במשחק.

עוד לפני בעיטת העונשין מ-11 מטרים, מספר '7' של פ.ס.וו כבר חגג שער, אך הוא נפסל בצדק. גם דוניל מאלן וקודי גאקפו כבר חגגו שערים בהתמודדות הערב, אבל פעם נוספת התערבו שופטי המסך וקבעו כי השערים לא היו חוקיים. כרונינגן, שהגיעה ללא אריאן רובן בסגלה, ככל הנראה תסיים את העונה במקום המוביל לפלייאוף על הליגה האזורית.

ערן זהבי חוגג | ANP Sport via Getty Images
ערן זהבי חוגג | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 1, פתיחת המשחק: המשחק באיינדהובן יצא לדרך, כמה אלפים של אוהדים הורשו להיכנס ליציעים כחלק מפיילוט שמריצה ממשלת הולנד במטרה להשבת הקהל למגרשים.

פתיחת המשחק באיינדהובן | ANP Sport via Getty Images
המשחק נפתח בדקת דומייה לווילי ואן דר קויילן, אגדת העבר של המועדון שמת לאחרונה | ANP Sport via Getty Images

דקה 16, איום ראשון של פ.ס.וו: גאקפו קיבל את הכדור על סף קו ה-16 ושלח פצצה לעבר השער של כרונינגן, אבל הכדור רק זעזע את המשקוף.

דקה 22, החמצה גדולה של פ.ס.וו! גאקפו מסר למאלן, שפרץ נהדר לעבר השער, אבל במצב של אחד על אחד לא הצליח להכניע את סרג'יו פאדט.

דקה 26, איום ראשון של זהבי: מאלן שוב היה במרכז העניינים כאשר השתלט על הכדור ברחבה, מסר לעברו של זהבי, והישראלי שלח בעיטה חזקה אבל לא היה מדויק והכדור עלה מעל המסגרת.

דוניל מאלן | ANP Sport via Getty Images

דקה 37, החמצה נוספת של פ.ס.וו: מאלן סידר לסנחארה מצב הבקעה נהדר מול השער, אבל האחרון בעט גבוה מדי ולא העניק לקבוצתו את היתרון במשחק.

דקה 50, כמעט 0:1 לכרונינגן! מוחמד אל חנקורי מצא ברחבה את אחמד אל מסודי, שבעט חד ונגד התנועה של אמבוגו, אבל הכדור נעצר בעמוד השער.

גם אריאן רובן לא מבין איך זה לא היה שער | ANP Sport via Getty Images

דקה 57, שער של זהבי נפסל! הישראלי כבר חגג את שערו העשירי בליגה, אך שופטי המסך הבחינו שהכדור עבר את קו הרוחב לפני הבישול של דומפריס ואותתו לשופט הראשי לפסול את השער.

דקה 64, 0:1 לפ.ס.וו משער של זהבי!! הישראלי שבר את הבצורת הקטנה לאחר שדייק מהנקודה הלבנה מפנדל שסחט מאלן.

ערן זהבי חוגג | ANP Sport via Getty Images
ערן זהבי חוגג | ANP Sport via Getty Images
ערן זהבי חוגג עם שחקני פ.ס.וו | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

דקה 70, שער נוסף של פ.ס.וו נפסל: גאקפו התגבר על כל ההגנה והבקיע, אבל בדיקת ה-VAR הראתה שהוא קיבל את הכדור במצב של נבדל.

דקה 74, כמעט צמד של זהבי: איזו החמצה של הישראלי. החלוץ קיבל מסירת רוחב נהדרת ממאלן ובעט מארבעה מטרים החוצה ופספס שער שני במשחק.

דקה 85, שער שלישי של פ.ס.וו נפסל: הפעם זה היה מאלן שכבר חגג שער יתרון, אבל הוא קיבל את הכדור בנבדל ולשופטי המסך לא נותרה ברירה חוץ לאותת לשופט הראשי לפסול את שער.

עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי