נשיא טורונטו ראיין את שרונאס יאסיקביצ'יוס לתפקיד המאמן

שרונאס יאסיקביצ'יוס
שרונאס יאסיקביצ'יוס | מסך

מסאי יוג'ירי נפגש עם מאמן ז'לגיריס, אחד המועמדים הסופיים לאימון הרפטורס בעונה הבאה לפי דיווח ב-ESPN. הליטאי מוזכר כמועמד גם לברצלונה ולצסק"א מוסקבה אחרי שסיים את עונת היורוליג במקום השלישי

(גודל טקסט)
מועמד חדש ומפתיע לאימון טורונטו רפטורס – לא אחר מאשר שרונאס יאסיקביצ'יוס, המאמן הצעיר שהוביל את ז'לגיריס לפיינל פור היורוליג השנה וסיים איתה במקום השלישי.


"שאראס", שהיה מבוקש מאוד על ידי מכבי תל אביב ולאור הצלחתו הכבירה כבר מוזכר כמועמד לקבוצות הפאר ברצלונה וצסק"א מוסקבה, מעורר כעת עניין גם בליגה הטובה בעולם וב-ESPN דווח כי מסאי יוג'ירי, נשיא הרפטורס, נפגש עם הליטאי בניסיון להביאו לקבוצה.


טורונטו מחפשת מאמן לאחר ההחלטה המפתיעה בחודש שעבר לסיים את ההתקשרות עם דוויין קייסי שסיים את דרכו מיד לאחר שהקבוצה הודחה בחצי גמר המזרח לקליבלנד קאבלירס. באשר ליאסיקביצ'יוס, הוא בעברו שיחק ב-NBA במשך שנתיים, באינדיאנה ולאחר מכן בגולדן סטייט. בז'לגיריס הוא שימש כעוזר במשך שנתיים וב-2016 מונה למאמן הראשי.

Toronto President Masai Ujiri interviewed Zalgris (Lithuania) coach Sarunas Jasikevicius for the Raptors head coaching job, league sources tell ESPN. Jasikevicius is a young EuroLeague coaching star and former NBA player.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) June 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי