בכר: "לא כשלנו, ניצחנו הרבה משחקים כשהיינו עם הגב אל הקיר"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:1 נגד ב"ש: "לא פתחנו את המשחק טוב, רציתי לעבור לקו 4 עוד לפני הספיגה. אנחנו לא עומדים בלחץ? אני לא מסכים, פגשנו קבוצה חזקה שלא נלחמה ככה כל השנה וכמעט הפכנו את התוצאה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הפסד הליגה הראשון של פטריק ואן לוון במכבי תל אביב, למכבי חיפה הייתה הערב (שני) הזדמנות שאולי לא תחזור להגדיל את הפער מהאלופה לארבע נקודות נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. הירוקים אמנם לא ניצחו וסיימו רק ב-1:1 בבירת הנגב, אך הפער מהצהובים גדל לשתי נקודות, דבר שכנראה אף אחד לא תיאר לעצמו שיקרה ערב המחזור.

מעבר לחלוקת הנקודות, המאמן ברק בכר גם יכול להיות מאוכזב מכך שחוסה רודרגיס ספג צהוב תשיעי והמשמעות היא שלא ייקח חלק במשחק העונה נגד מכבי תל אביב, וכעת לבכר יהיה כאב ראש לא קטן לקראת המפגש בבלומפילד.

ברק בכר אמר לאחר משחק: "ברור שאני מאוכזב, אני חושב שאמנם לא היינו טובים בחצי הראשון אבל אחרי זה הגענו ליותר מצבים. לא היינו טובים אבל יכולנו לנצח את המשחק. אין מה לעשות, מאוכזבים אבל ניקח גם את זה".

אתם כושלים ברגע האמת: "מזה כושלים? היו הרבה משחקים שהיינו עם הגב אל הקיר וניצחנו. פגשנו קבוצה חזקה שלא נלחמה כל השנה וכמעט הפכנו את התוצאה. שיחקנו נגד קבוצה חזקה וממשיכים קדימה".

צ'רון שרי, מוחמד אבו פאני, נטע לביא | דני מרון

השיקול לשחק עם שלושה בלמים: "לכל משחק אנחנו עושים את ההתאמות, אבל באנו קצת רכים, לא הגבנו טוב לספיגה ולא והזזנו את הכדור טוב. רציתי לעבור לקו 4 עוד לפני הספיגה. צ'רון שרי נכנס טוב וכבש גול, חבל שלא ניצחנו אבל הוא נתן את העבודה".

האם השחקנים מוכנים למאבק: "הקבוצה הזאת מתקדמת, נכון שלא ניצחנו. אבל החברה באים מוכנים בכל שבוע, הגענו מוכנים נגד אשדוד וקריית שמונה וגם בגביע זה לא פשוט. היום הלך פחות טוב. לא זלזלנו, אבל באר שבע כבשה ראשונה והיה קשה, אבל השחקנים כן באים מוכנים ואנחנו מאוד מאמינים בהם".

מכבי תל אביב תאבד נקודות בטרנר: "אני לא יודע, מה שיהיה יהיה. לנו יש משחק ביום שבת נגד מכבי פתח תקווה שלקחה לנו לא מעט נקודות העונה. מה שיהיה עם מכבי תל אביב זה עניין אחר".

לירן ליאני, עומר אצילי, שגיב יחזקאל | דני מרון

היום היית עצבני: "רציתי לשחק מהר, אני לא חושב שהייתי צריך לקבל צהוב, אני לא מדבר על השופטים אבל ליאני מיהר לשלוף יותר מדי צהובים".

הקפטן נטע לביא הוסיף: "רצינו מאוד לנצח  אבל כמו שאמרת לא סיפקנו את הסחורה. זה היה משחק חוץ קשה לא ניצחנו ואנחנו ממשיכים קדימה. אנחנו מסתכלים רק עצמנו, לא ניצחנו ואנחנו מקווים שזה יקרה מה הבאה. מה לא הספיק? אני לא יודע, היינו בפיגור ואני שמח שחזרנו, בסוף זה נגמר בתיקו ואנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו נעשה את המיטב כדי לקחת את האליפות, אבל עם עבודה קשה ופחות דיבורים".

שגיב יחזקאל, נטע לביא | דני מרון

גם דולב חזיזה דיבר לאחר המשחק ועל שער הניצחון שנלקח לו לאחר נגיחה מהקו של מיגל ויטור: "ברור שזה מבאס, אבל הוא הציל את הכדור מהקו, לא היה לנו כזה משחק טוב וכולם יודעים. שמחים שאנחנו חוזרים טוב לחצי השני, זה קורה שיש טיפת חוסר מזל בדקה ה-90, אבל ממשיכים קדימה".

הייתם לחוצים לאחר ההפסד של מכבי תל אביב: "לא היינו לחוצים בכלל, באנו לשחק כדורגל. כל הכבוד לבאר שבע הם נתנו הכל והמשחק נגמר בתיקו. אבל זו נקודה חשובה ואנחנו ממשיכים קדימה. האם ב"ש תעשה צרות גם למכבי ת"א? "אני לא מסתכל מה ב"ש תעשה, יש לנו משחק קשה נגד מכבי פתח תקווה ואנחנו מרוכזים רק בעצמנו".

עוד באותו נושא: ברק בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי