סגן נשיא אנורתוזיס: רוני לוי טוען שלא קיבל שום הצעה רשמית

רוני לוי
רוני לוי | טוויטר

המאמן המועמד לאימון הנבחרת שב לקפריסין במטרה לפתוח בהכנות לעונה הבאה ובקבוצתו מתעקשים שימשיך, הוא צוטט על ידי עיתונאים: "לא יודע דבר". עוד מסגן הנשיא: "בן הרוש? לא דחוף להתחזק בעמדה הזאת"

(גודל טקסט)

"רוני לוי הגיע הבוקר לקפריסין וישבנו במשך שלוש שעות. דיברנו רק על הכנות לעונה הקרובה והוא אמר לנו שלא קיבל או הסכים לשום הצעה רשמית. אני לא יודע עוד כמה זמן נצטרך להגיב לתקשורת בנושא", כך התבטא הבוקר (שלישי) סגן נשיא אנורתוזיס קיריאקוס יאגו בקשר לעתידו של המאמן שחתם לשנתיים נוספות בקבוצה, אך מועמד לאמן את נבחרת ישראל. בקפריסין טוענים שלוי הבטיח לנשיא שימשיך בקבוצה, אבל במועדון עוקבים אחרי הפרסומים מישראל. 

מאוחר יותר, כך לטענת עיתונאים קפריסאים, גם רוני לוי עצמו נשאל על האפשרות שיאמן את ישראל והסכים לומר בקצרה: "אני לא יודע שום דבר על האפשרות שאאמן את נבחרת ישראל".

סגן הנשיא התייחס גם לשמו של מגן מכבי חיפה עומרי בן הרוש שהוזכר כמועמד להגיע לקבוצתו: "אני לא חושב שדחוף לנו להתחזק בעמדה הזאת. נכריע לפי צרכי הקבוצה". עוד טען יאגו שישנם שני שוערים המועמדים להחליף את אריאל הרוש בין הקורות וציין: "השמות שפורסמו לא רלוונטיים".

חבר הנהלה נוסף אמר היום ביחס למאמן הישראלי: "אנחנו לא אחראים על מה שעוד יתפרסם בישראל עד תחילת ההכנות. אנחנו מתעסקים רק בהמשך ההכנות ורוצים להפוך לקבוצה יותר טובה. לא יותר ולא פחות".


עומרי בן הרוש. לא עמדה שאנורתוזיס ממהרת לחזק (ערן לוף)

לוי בן ה-51 הוביל את אנורתוזיס למקום השלישי, מה שזיכה את הקבוצה בכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. אי הוודאות היחסית בנוגע לעתידו פוגעת בהכנות לעונה הבאה. יחד עם זאת ולמרות שלוי נחשב למועמד הבכיר לאימון הנבחרת, ראוי להזכיר שלא תתקבל כל החלטה לגבי זהות המאמן לפני מינוי מנהל טכני. ההתאחדות הודיעה כי בכל מקרה אלון חזן ינהל את המשחק נגד ארגנטינה ב-9 ביוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי