מי האויב הכי גדול של דודו אוואט ופאני בוזגלו בהישרדות VIP?

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

גיא זוארץ סיפר מי האויב הכי אכזרי של מתמודדי העונה שמצולמת בפיליפינים וחשף מי מפריעה לו לישון בלילה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

צילומי עונת ה-VIP של הישרדות נמצאים בעיצומם, כאשר דודו אוואט, אוהד ופאני בוזגלו, מעיין אשכנזי, מייקל לואיס ושאר הסלבס מתמודדים ממשימה למשימה ומהדחה להדחה. חוץ מהפן החברתי המאתגר, מבחינה פיזית המתמודדים נאלצים להתמודד עם קור, רעב ותנאים לא פשוטים על האי בפיליפינים במשך כל מהלך המשחק שאורך כחודש וחצי. אתמול (שני) מנחה התוכנית, גיא זוארץ, חשף את האויב הכי גדול של המתמודדים על האי וסיפר מי מפריעה לו לישון בלילה.

"יש כאן מלא יתושים ונמלי אש ענקיות שעוקצות אותך", סיפר זוארץ שזו עונתו העשירית (!) כמנחה תכנית הריאליטי המצליחה של רשת. זוארץ שיתף כי היתושים והנמלים הופכים את האתגר ללא פשוט בכלל לא רק עבור המתמודדים אלא עבור כל צוותה הפקה. "אכזריות, גרועות יותר בישראל!" כך כתב בסטורי ששיתף בפני למעלה מרבע מיליון עוקביו. ההפקה נעזרת בלא מעט מקומיים שמכירים היטב את השטח ומנחים את אנשי הצוות בדיוק איפה כדאי וראוי לצלם, אבל החרקים והמעופפים הופכים את הצילומים למשימה אפשרית, אבל לא פשוטה בכלל.

המנחה הוותיק משתף העונה את העוקבים באופן שוטף במה שעובר עליו במהלך הצילומים, אבל שום מילה על המשחק או על המתמודדים. בזמן שהוא מתגעגע ליעל בר זוהר, אשתו, שיתף גיא שיש לו שותפה חדשה לחדר. שממית, שהודות לנוכחות שלה, הוא לא ממש הצליח לישון בלילה האחרון. ואנחנו שואלים, מתי נקבל ספוילר בנוגע למי הודח, מי נשאר, מי מככב, ומי יהיה היורש, של השורד האחרון – אסי בוזגלו?

הסטורי של גיא זוארץ
הסטורי של גיא זוארץ | מסך, אינסטגרם
אוהד בוזגלו ופאני בוזגלו. גירושים בסטייל | צילום: YES ל"בוזגלוס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי