ריאל מדריד חגגה את הזכייה. רונאלדו: "נתראה בעונה הבאה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הבלאנקוס שבו מגמר ליגת האלופות וחגגו בבירת ספרד עם מאות אלפי אוהדים, CR7 שרמז על סיום דרכו בקבוצה זכה לתשואות והרגיע את הקהל. הנשיא פלורנטינו פרס: "האומץ הוא המנוע שלנו". צפו בחגיגה

(גודל טקסט)
ריאל מדריד נחתה ב-06:00 (שעון ספרד) בבירה אחרי הזכייה ה-13 והשלישית ברציפות בליגת האלופות, בזכות ה-1:3 על ליברפול אמש בקייב, חגגה הלילה (ראשון) ברחובות עם מאות אלפי אוהדים לבנים.


החגיגות החלו בשעה 19:00 שעון ספרד, משמע 20:00 בארצנו, כאשר אוטובוס פתוח עבר ברחבי העיר כאשר השחקנים על הגג, מסע שיצא לדרך באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו והסתיים בכיכר סיבלס הידועה שמארחת את החגיגות שנה שלישית ברציפות. לאחר מכן השחקנים שבו לברנבאו, שם חגגו עם מנויי הכבוד של המועדון ועם שחקני קבוצת הכדורסל – שזכו גם כן באליפות אירופה אחרי ניצחון בגמר היורוליג בבלגרד, סרביה, על פנרבחצ'ה.


כמובן שבמוקד ניצב כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הכי גדול של הקבוצה שרמז אתמול על כך שיעזוב את המועדון כשאמר, בין השאר, "היו לי ימים נהדרים בריאל מדריד, בימים הקרובים אדבר על עתידי", ולאחר מכן טען כי דבריו הוצאו מהקשרם וכי כעת הוא מרוכז כל כולו בנבחרת פורטוגל לקראת המונדיאל, ייתכן שמדובר בניסיון לפתוח את חוזהו. 


 @SergioRamos and @MarceloM12 offer the Champions League trophy to our #RMFans in Madrid! #CHAMP13NSpic.twitter.com/WmMi9qMb03

— #CHAMP13NS (@realmadriden) May 27, 2018

הפורטוגלי דיבר במהלך החגיגות: "זה רגע בלתי נשכח, עשינו כאן היסטוריה. אני מאושר ואסיר תודה על כך שאני חלק מהקבוצה הכי גדולה בעולם, תודה לכל האוהדים של ריאל מדריד, נתראה בעונה הבאה". האוהדים, כך עושה רושם, לא נפגעו מדבריו אחרי הזכייה ואלפים שרו לו "תישאר" בכל מקום אליו הגיע עם אוטובוס הקבוצה. גם שחקני הקבוצה הניפו אותו בברנבאו ושרו לו "כריסטיאנו תישאר", כפי שתוכלו לראות בסרטון הבא:


¡@Cristiano quédate, @Cristiano quédate!: pic.twitter.com/EDtmpZVRpM

— Madrid Sports (@MadridSportsEs) May 27, 2018


Players and fans interrupts Ronaldo speech "Cristiano Stay" pic.twitter.com/wpuN6VBBb1

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) May 27, 2018

נשיא המועדון פלורנטינו פרס אמר: "האומץ, העקרונות והתשוקה הם המנוע שלנו להצלחה. אנחנו שמחים להציג בפניכם את הגביע האלופות. ריאל מדריד זאת משפחה".



 

This trophy is for you, #RMFans! ¡La Decimotercera es vuestra, #RMFans! #CHAMP13NS | #HalaMadrid

A post shared by #CHAMP13NS (@realmadrid) on

It's time to start our evening of #CHAMP13NS celebrations! pic.twitter.com/rM1Ok4iVOZ

— #CHAMP13NS (@realmadriden) May 27, 2018

TEAM! #CHAMP13NSpic.twitter.com/FQWhHj9Cos

— #CHAMP13NS (@realmadriden) 27 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי