כץ: פנו לאנשים בקבוצה בנוגע לשטקוס, צריך לשלם שישה אפסים

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אודי ציטיאט

בעלי הפועל חיפה דיבר ב-103FM על עתידו של השוער: "איתי לא דיברו". על תורג'מן: "יהיה קשה להשאיר אותו". ניסו קפילוטו עלה לשידור גם הוא: "אני קרוב לסיכום על חוזה לשנתיים במועדון". וגם: קלינגר והמטרות

(גודל טקסט)

יואב כץ דיבר הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103FM  והתייחס לסיכוי ששטקוס יעזוב את הפועל חיפה, עתידו של ניר קלינגר והמאמצים להשאיר את מרבית שחקני הסגל גם בעונה הקרובה. הבעלים פתח והתייחס למו"מ עם ניסו קפילוטו: "הגענו איתו לסיכום, אך ההסכם עדיין לא הודפס. אני בטוח שמה שסוכם בעל פה יתורגם בקרוב לכתב". כץ נשאל האם הפועל חיפה עומדת למכיר והשיב שאפשרות כזו כלל לא על הפרק.

עתידם של גל אראל ואלון תורג'מן: "אנחנו רוצים מאוד להשאיר את שניהם בקבוצה. במקרה של אלון זה יהיה יותר קשה כי הוא רוצה מאוד לצאת לשחק בחו"ל. ההתקדמות שלנו בגזרת השחקנים טובה מאוד. אנחנו צריכים אולי עוד שניים או שלושה, לא יותר. רוב השחקנים יישארו ואני חושב שתהיה לנו קבוצה יותר חזקה מזו שהייתה העונה".

ארנסטס שטקוס שעבר לאחרונה לסוכנות של דודו דהאן: "אף אחד לא פנה אליי בקשר אליו, אבל פנו לאנשים אחרים בקבוצה. איתי לא דיברו. אם מישהו יפנה, אני אגיד לו את דעתי על כך. 600 או 700 יורו ושלושה שחקנים תמורתו? זה מעט. צריך לשלם מינימום שישה אפסים".


שמו בכותרות. ארנסטס שטקוס (אריאל שלום)

עד מתי יחכה לניר קלינגר: "הוא יהיה מאמן הפועל חיפה בעונה הקרובה אם הוא לא ימונה למאמן נבחרת ישראל. בינתיים, ניר עובד יום ולילה כאילו שהוא המאמן בשביל לעזור להפועל חיפה בהכנות לעונה הבקרובה".

עוד לפני כן עלה הבלם ניסו קפילוטו והתייחס לעתידו: "אני ויואב כץ קרובים לסיכום על חוזה לשנתיים נוספות, אבל זה עדיין לא רשמי. כולם יודעים שיש לי הצעה מהולנד והשבוע אני אמור להחזיר להם תשובה. יואב ביקש ממני לחכות ליום שלישי כי יש חג בארה"ב והמשרדים שלו סגורים. אני אחכה לראות מה יהיה כי אנחנו די קרובים לסיכום. אם אקבל את מה שביקשתי, אני אשאר כי אני רוצה להמשיך כאן. ההצעות שיש לי הן די דומות מבחינה כספית, ההצעה מהפועל חיפה לא גבוהה יותר, ואני כבר הייתי בעבר בחו"ל. זה עדיין יכול לעלות על הפרק, אבל אני מוצא לנכון קודם כל לראות מה קורה בהפועל חיפה".

מטרות לעונה הקרובה: "אנחנו נשחק כבר בתחילת העונה באירופה ובאלוף האלופים. אנחנו רוצים קודם כל שכמה יותר שחקנים ימשיכו בשביל שנמשיך בעונה הבאה את מה שהתחלנו. אני מאמין מאוד שאפשר לשחזר את מה שהיה אם רוב הסגל יישאר. ממן עזב בינואר והצלחנו גם בלעדיו. כל שחקן שעוזב, אחד אחר יבוא במקומו ואני מקווה שמי שיגיע יצליח להשתלב במהרה. יש בהפועל חיפה חבורה מגובשת וחזקה שיכולה לרוץ קדימה".

על קלינגר: "אני מאמין שאני אסגור בקבוצה עוד לפני שאני אדע איפה ניר יהיה. אני אשמח בשבילו אם הוא יהיה בנבחרת, זה חלום שהוא מאוד רוצה להגשים, אך כמובן שהשחקנים מאוד רוצים שהוא ימשיך איתנו".


מעדיף את הפועל חיפה על פני ההצעה מהולנד. קפילוטו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי