מכה לבאר שבע: טוני וואקמה סובל מקרע בגיד הירך האחורי

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

הניגרי ייעדר כחודשיים, יחמיץ את פתיחת האימונים ונמצא בספק למשחק הראשון במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. ברק בכר לפני מכבי נתניה ביום שני: "התחלנו לעבוד על העונה הבאה". על ברדה: "מתרגשים להיפרד ממנו"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע כבר הבטיחה בסוף השבוע האחרון את זכייה הרשמית באליפות שלישית ברציפות, מאז הספיקה להביס שלשום את הפועל חיפה, והבוקר (חמישי) התייצב המאמן ברק בכר למסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום שני ב-21:00, בו היא תארח את מכבי נתניה במחזור סיום העונה.

בכר אמר על ההכנות במקביל לחגיגות האליפות: "רוצים לסיים עונה כזו מפרכת בצורה טובה. אנחנו פושים קבוצה טובה שהובסה והיא בטח תבוא דרוכה ויהיה לנו קשה. זה לא היה מובן מאליו לנצח את חיפה אחרי החגיגות והשינויים בהרכב, מצפה שניראה כך גם במשחק הבא".

השינויים בהרכב: "בכל משחק כולם נמדדים ונבחנים. יש פה שחקנים שהיו טובים מאוד במשחק האחרון ואני מקווה שהם ימשיכו במגמה במשחק הבא. זה משחק חשוב לכולם, גם אם כביכול השגנו את המטרות".


"זה לא היה מובן מאליו לנצח את חיפה אחרי החגיגות והשינויים" (ערן לוף)

משחק הפרישה של אליניב ברדה: "כולנו מתרגשים וגם הוא. להיפרד פה בטרנר אחרי עונה כזו זה מרגש. כולנו מחכים לזה".

לצדו של בכר ישב הבלם לואי טאהא שהוסיף: "עשינו שנה טובה, לזכות באליפות זה לא מובן מאליו. שיחקנו באירופה ובליגה וברק עשה רוטציות לאורך העונה ואנו מכבדים את זה. עכשיו, אחרי עונה קשה וארוכה עם עליות וירידות, אנחנו שמחים על ההישג. כל מי ששיחק לידי בהגנה תרם את חלקו על הצד הטוב ביותר ולכולם מגיע קרדיט. אני לוקח איתי לעונה הבאה הכל – מהאימון הראשון ועד האחרון".

גם טאהא הוסיף על פרישתו של ברדה: "אליניב הוא כמו האח הגדול שלנו. הוא חבר של כולם ועוזר לכולם, אנחנו אוהבים אותו ומתרגשים איתו. שמחים שהוא איתנו ושהוא יעלה לשחק".


יחזור לכר הדשא לדקות ספורות במחזור הסיום. ברדה (דני מרון)

מחשבות על ליגת האלופות: "אין ספק שזה החלום של המועדון, האוהדים ושלנו השחקנים, זה אתגר גדול, אבל עלינו לחגוג עכשיו, לנוח ולהתכונן לעונה הבאה. לחשוב יותר מדי קדימה זה לא טוב".

ברק בכר נשאל גם הוא על העונה הבאה והשיב בקצרה: "אנחנו נחים מהעונה המתישה הזו, אבל כמובן שהתחלנו לעבוד על השנה הבאה. כל השנה אנחנו עובדים, אבל עכשיו הלחץ קצת ירד וזה הזמן לתת גז".

בהמשך התברר כי כוכבה הניגרי של הקבוצה, טוני וואקמה, סובל מקרע בגיד הירך האחורי ותקופת החלמתו מוערכת בשישה שבועות עד חודשיים. הוא יחמיץ את פתיחת האימונים בתחילת חודש יוני והוא בספק למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות ב-10 או ב-11 ביולי. פציעתו נגרמה במשחק ההכתרה מול מכבי תל-אביב, ולתחושותיו המעיקות תורמת גם העובדה שלא זומן לסגל נבחרת ניגריה למונדיאל ברוסיה. בנוסף, גם חתאם עבד אלחמיד סובל מקרע בשריר, ויעבור יחד עם וואקמה טיפולי פיזיותרפיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי