ניימאר? ריאל מדריד רוצה בכלל את קיליאן אמבפה

ניימאר עם קיליאן אמבפה
ניימאר עם קיליאן אמבפה | Gettyimages

לפי דיווח ב"ספורט", הדיווחים על הברזילאי נועדו להוות מסך עשן כלפי המטרות האמיתיות של המועדון, צירוף הצרפתי בן ה-19 שעשוי להגיע בעקבות הבעיות של פ.ס.ז' עם הפייר פליי הפיננסי. גם לופז ממארסיי מועמד

(גודל טקסט)

אינספור דיווחים כבר נכתבו על כך שריאל מדריד רוצה את ניימאר, אך היום (רביעי) מדווח "ספורט" הקטלאני שבבירת ספרד מעוניינים בכוכב אחר של פאריס סן ז'רמן, והפעם מדובר על קיליאן אמבפה. כזכור, אלופת אירופה הייתה מעוניינת לצרף את הצרפתי בן ה-19 עוד בקיץ שעבר, אך נרתעו ממחירו הגבוה שעמד על 180 מיליון יורו ומדרישות שכרו. כעת, לפי הדיווח, אמבפה הוא המטרה העיקרית של הלבנים ממדריד והשמועות על ניימאר הן רק "מסך עשן" להסוות את רצונם האמיתי.

בבלאנקוס מקווים שפאריס סן ז'רמן תיענש על ידי אופ"א בעקבות עבירות על חוקי הפייר פליי הפיננסי, מה שיגרום לה למכור את אחד מכוכביה, ואמבפה עשוי בהחלט להכניס סכום כסף גדול לאלופה הצרפתית הנכנסת. לפי הסיכום של פ.ס.ז' עם מונאקו, השחקן אומנם מושאל, אך חתם בבירת צרפת עד 2022 ופ.ס.ז' תשלם את רוב הסכום הקיץ לאחר שהתחייבה בחוזה של החלוץ שאין לה יכולת להתחרט.

צרפתי צעיר נוסף שהוזכר כמועמד להגיע לריאל מדריד הוא קשרה בן ה-20 של מארסיי, מקסים לופז. רגע לפני גמר הליגה האירופית הערב של OM מול אתלטיקו מדריד (21:45, שידור ישיר בספורט1), זינדין זידאן אמר על השחקן: "התרשמתי מאוד מהאישיות שלו. הוא רץ המון ומקריב את עצמו עבור הקבוצה". לפי "אס", זידאן לא מסיר את העיניים מלופז ועשוי לנסות לרכוש אותו. הקשר שמתנשא לגובה של 1.67 מ' בלבד אומנם לא שיחק בנבחרת צרפת, אבל רשם שבע הופעות בנבחרת עד גיל 21 וחתום במארסיי עד 2021. בנוסף, העיתון הזכיר שזידאן גילה בעבר שחקנים צעירים שהצליחו כמו רפאל וראן.


לופז. על הכוונת של זידאן (מארסיי, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי