"עשינו מאמץ להעמיד קבוצה ביומיים ואז הפסדנו מטעויות שיפוט"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

קלינגר זעם בתום ההפסד 2:1 למכבי נתניה. דראפיץ' על הדין ודברים בין סבע לערן לוי על בעיטה חופשית: "יהיו כמה סנדוויצ'ים באימון כדי לפתור את זה"

(גודל טקסט)

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה, נשמע זועם בסיום המשחק בו הפסידה קבוצתו 2:1 למכבי נתניה. "זה שזכינו בגביע זה טוב ויפה, הישג עצום, כרטיס לאירופה ולמרות הכל לא באנו להיות תפאורה במשחקי הליגה שנותרו", הסביר קלינגר וחשף את הטענות שלו, "אמנם היינו לנו רק יומיים וקצת להתכונן למשחק הזה, אמנם עלינו עם כמה שחקני ספסל ועדיין שיחקנו בשיא הרצינות והוכרענו בגלל טעויות שיפוט".

המאמן פירט את הטעויות שהיו לדעתו בשני השערים שספגה קבוצתו (כדור חוץ שלא היה צריך להיפסק לזכות נתניה, ונבדל של מבשל השער השני רמזי ספורי) אבל חידד: "זה גם הפסד ישיר באשמתינו. במחצית הראשונה היינו צריכים לכבוש שלושה שערים ובמחצית השנייה עשינו שטויות בהגנה".

מנגד המאמן המנצח, סלובודאן דראפיץ',  נשמע מרוצה: "אם אנחנו לא סופגים, אז אנחנו יודעים שאנחנו שווים שער. הייתי מאוד מבסוט מהצעירים וזה רק מוכיח שיש לנו מחלקת נוער כמו שצריך".


סבע. רוצה לכבוש כמה שיותר שערים (אריאל שלום)

על הרצון של דיא סבע לבעוט כדור חופשי שהוליד המיני מריבה עם ערן לוי. "יהיו כמה סנדוויצ'ים באימון כדי לפתור את זה", אמר הסרבי בחיוך, "אני לא יודע אם סבע רוצה לעבור את עודד מכנס (26 למלך השערים של כל הזמנים של נתניה מול 23), ברור שהוא רוצה לבסס את יתרונו כמלך השערים העונה".


על הסיכויים להשיג את מכבי תל אביב
: "לא חושבים על זה כרגע, יש לנו שני בלמים פצועים לקראת המשחק הבא והרבה שחקנים אחרים שיחסרו, לא חושב על זה אלא רק איך לגמור יפה את הליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי