הפועל באר שבע הביסה 65:92 את רמת גן ועלתה לגמר הפלייאוף

הפועל באר שבע בכדורסל
הפועל באר שבע בכדורסל | פייסבוק רשמי

תצוגת ענק של סטורם וורן (22 נק') וחבריו נתנה לדרומיים כרטיס למאבק הישיר על העלייה לליגת העל נגד מכבי קריית גת. לרמת גן, שנלחמה לאורך כל הסדרה, נגמר האוויר ברגע האמת והיא תסתפק בחצי הגמר ההיסטורי שלה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע/בני שמעון עלתה היום (שישי) לגמר פלייאוף הליגה הלאומית אחרי XXXX על הפועל רמת גן/גבעתיים במשחק החמישי שקבע 2:3 בסדרה. הרמת גנים הוכיחו אופי בחצי הגמר הראשון בתולדותיהם אך לבסוף נכנעו לדרומיים החזקים, שינסו להעפיל לליגת העל על חשבון מכבי קריית גת, שכבר השלימה סוויפ על מכבי רחובות בסדרת חצי הגמר השניה.

באר שבע שלטה לחלוטין החל מהשנייה הראשונה. כל הקבוצה השתתפה בבליץ על האורחים, שהגיע עד למצב מביך של 2:19. ראשד מאדן נכנס לקצב לקראת סיום הרבע, אבל זה לא מנע מהמארחת לרדת מובילה 10:28. הסיפור היה זהה ברבע השני, כאשר רק דקות טובות של קלי בילדר מנעו ממנו להיות השפלה מוחלטת. עדיין, ההפרש הנמוך ביותר היה במצב של 28:35, ושם נעצרו הרמת גנים ונתנו לעמית גרשון ולאנדל קמברבאץ' לרוץ 0:11 ולסיים את הרבע בתוצאה 28:44.

אם מישהו ציפה לראות את רמת גן נלחמת במחצית השנייה, הוא התבדה. וורם, גרשון וקמברבאץ' עלו ככל העולה על רוחם ודרסו את הסינדרלה המסכנה בדרך ל-30 הפרש בסיום הרבע השלישי, 44:74, ו-27 הפרש בסיום המשחק עם 65:92 אכזרי שנתן את האות לחגיגות של האוהדים המקומיים. עכשיו נותר רק הגמר נגד הקבוצה החזקה בליגה, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלה.

הובילו אצל הפועל באר שבע: סטורם וורן 22 (גם 10 ריב'), עמית גרשון 15, אנמדל קמברבאץ' 15. הובילו אצל הפועל רמת גן: ראשד מאדן 19, קלי בילדר 12.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי