המחליף של בנין? גורמים בבני סכנין יצרו קשר עם שרון מימר

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

במועדון מעוניינים במאמן שיעזוב את מכבי פ"ת בסיום העונה: "האופי שלו יכול להתאים לנו". עתידו של סארי פלאח תלוי בהחלטה לגבי הישארותו של המאמן הנוכחי

(גודל טקסט)

בני סכנין תשחק ביום ראשון את המשחק האחרון של העונה כאשר תתארח אצל הפועל עכו, אבל עיקר העניין הוא בהכנות לעונה הבאה. עדיין לא ברור מה יהיה עתידו של המאמן טל בנין שפרט לחוסר הצלחה מקצועית בשבועות האחרונים גם יצר ניתוק מסוים בינו לבין חלק מהסגל. לא מעט קולות בסכנין קוראים לסיים את דרכו של המאמן בסיום העונה ובהנהלה טרם קיבלו החלטה בנושא.

בכל מקרה גורמים בהנהלת הקבוצה כבר החלו בחיפוש אחר מחליף פוטנציאלי לבנין. במועדון היו שמחים לראות את מאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול, חוזר לקבוצה אבל האחרון נמצא תחת חוזה בנבחרת האולימפית לפחות עד אוקטובר ואם ירצה לסיים את עבודתו קודם לכן יהיה מחויב לשלם כ-200 אלף שקלים, דבר שלא נראה ריאלי. בסכנין גם בודקים אופציות נוספות ואחת מהן היא מאמן מכבי פתח תקווה שרון מימר. אתמול הודיעו המלאבסים על פרידה ממימר בסיום העונה וגורמים בסכנין כבר גיששו עם נציגיו. "האופי של שרון יכול להתאים לנו", אמרו בסכנין.

גם מבחינת סגל השחקנים צפויים שינויים ואחד השחקנים שעתידו לא ברור הוא הבלם סארי פלאח. האחרון טרם שוחח עם ההנהלה לגבי העונה הבאה וברור כי אם בנין ימשיך, פלאח יבקש לעזוב את הקבוצה. אם יגיע מאמן חדש צפוי הבלם לשוחח איתו לפני שיקבל החלטה.
 

שרון מימר. האופי שלו יכול להתאים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי