גיא מלמד בדרך לאנגליה? מאמנו: "לא נשלם לו סכומים מטורפים"

גיא מלמד | Craig Foy/SNS Group via Getty Images

קאלום דווידסון חשף כי החלוץ הישראלי צפוי לעזוב את סט. ג'ונסטון בתום עונת בכורה מוצלחת: "הגשנו לו הצעה טובה מאוד, אבל הסוכן שלו מעדיף להמתין. זה הפסד, אבל נמצא שחקנים אחרים שימלאו את החלל"

(גודל טקסט)

האם גיא מלמד יעזוב את סט. ג'ונסטון בתום עונה הבכורה שלו במועדון? על פי דבריו של מנג'ר הקבוצה, קאלום דווידסון, נראה שמדובר באפשרות שהיא יותר מסבירה. "הגשנו לו הצעה טובה מאוד", חשף דווידסון ומיהר להבהיר כי "הסוכן שלו מעדיף להמתין ולראות מה יהיה". כזכור, לאחרונה דווח כי סנדרלנד, איפסווייץ' ופורטסמות' מביעות עניין בחלוץ הישראלי בן ה-28.

"אנחנו לא יכולים להציע סכומים שאין לנו. יש לנו תקציב. לא נשלם סכומים מטורפים, זה לא משהו שהמועדון שלנו עושה ואנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו. אם גיא יעזוב, נמצא שחקנים אחרים שימלאו את המלל. אנחנו רוצים שהוא יישאר, אבל ייתכן שהמחיר גבוה מידי", הוסיף דווידסון.

מלמד הבקיע שבעה שערים ב-20 הופעות בסט. ג'ונסטון, שכזכור זכתה בגביע הליגה, הדיחה את ריינג'רס האלופה בדרך לחצי גמר הגביע ומדורגת חמישית בטבלה. "זה הפסד עבורנו לאבד אותו, אבל כשהוא חתם ידענו שאולי נקבל ממנו רק עונה אחת. זה לא כבר לא בידיים שלנו", סיכם.

גיא מלמד | Rob Casey/SNS Group via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי