צפו בתקציר: ק"ש הביסה 0:4 את עכו, קרובה לסיים שביעית

מרקוס דיניז, נייג'ל האסלביינק
מרקוס דיניז, נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

נועלת הטבלה נשרה ללאומית בשבוע שעבר והציגה משחק חלש מול סילבס ושחקניו, כאשר גם הרחקת בן רייכרט בדקה ה-32 הקשתה עליהם מאוד. האסלביינק, דוידוב, חטואל בשער בכורה בליגת העל ומנחם כבשו

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו נלחמה בשבועות האחרונים בניסיון אחרון לשרוד כנגד כל הסיכויים בליגת העל, אבל לפני שבוע גורלה הוכרע ונשירתה לליגת המשנה הפכה לרשמית. הערב (שבת) היא התארחה בקריית שמונה ואחרי שני ניצחונות רצופים התפרקה מול קבוצתו של חיים סילבס והובסה 4:0, במה שהיה לעומת זאת ניצחון שלישי ברציפות עבור המקומיים.

איזי שרצקי הודיע על המשך דרכו של המאמן חיים סילבס גם בעונה הבאה בקריית שמונה ומשמעות הניצחון הערב הוא שהמקומיים שמרו על המקום השביעי לפחות לשבוע נוסף, כשבמחזור הסיום הם יתארחו באשדוד בידיעה שנקודה צפויה להספיק להם כדי לסיים בפסגת הפלייאוף התחתון.

קריית שמונה הביסה את הפועל עכו 0:4 גם בדצמבר האחרון וניצחה אותה 0:3 בעכו במפגש האחרון במארס, וגם הערב לא התקשתה לנצח – כשכרטיס אדום שספג בן רייכרט כבר בדקה ה-32 והותיר את עכו בעשרה שחקנים בוודאי הקל עליה עד מאוד. רייכרט ספג כרטיס צהוב שני ואדום תוך תשע דקות, הרחקתו השנייה מאז נחת בחזרה בליגת העל בחלון ההעברות בינואר.


רייכרט ומנחם במפגש מוקדם יותר העונה. אחד הורחק, אחד עלה מהספסל וכבש (עדי אבישי)

בדקה ה-46, מיד עם פתיחת המחצית השנייה, הסכר נפרץ: רותם חטואל הצעיר, שחקן קבוצת הנוער, פרץ נפלא באגף שמאל והעביר רוחב שההולנדי נייג'ל האסלביינק כבש מקרוב. כעבור 14 דקות הוכפלה התוצאה, אז מוחמד שכר ספק בעט ספק מסר ועידו דוידוב המשיך את הכדור לרשת של רום אילוז חסר האונים. בדקה ה-70 חטואל הצעיר גם כבש את שערו הראשון בליגת העל אחרי דאבל-פס עם שובל גוזלן ובדקה ה-83 סאן מנחם קבע את תוצאת המשחק.

לקריית שמונה כעת 42 נקודות, כאמור במקום השביעי והראשון בפלייאוף התחתון, מרחק חמש נקודות ממכבי פתח תקווה ומהפועל רעננה שבמקומות 8 ו-9. הפועל עכו עם 20 נקודות במקום האחרון, כאמור תשחק בעונה הבאה בלאומית ותיפרד מליגת העל בשבוע הבא בבית מול בני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי