הנהירה נמשכת: שחקן יורוליג נוסף יעבור בקרוב ל-NBA

לוקה וילדוסה | Aitor Arrizabalaga/Euroleague Basketball via Getty Images

אחרי פאקונדו קמפאצו, גבריאל דק ומייק ג'יימס, ב-ESPN דווח שלוקה וילדוסה של באסקוניה סגר לארבע שנים בניו יורק ניקס, תמורת 13.6 מיליון דולרים. לפי הפרסום, שלוש שנים מתוך הארבע לא מובטחות לו בשלב זה

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

לוקה וילדוסה הפך בשנים האחרונות לאחד הגארדים הטובים באירופה והערב (רביעי) נודע כי הוא יעזוב בקרוב את באסקוניה ויעבור ל-NBA. לפי כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי, הארגנטינאי סגר את תנאיו בניו יורק ניקס לארבע השנים הקרובות, תמורת 13.6 מיליון דולרים.

למעשה, החוזה החדש של וילדוסה בניקס הוא יוצא דופן, זאת מפני ששלוש שנים מתוך הארבע לא מובטחות לו. לפי הפרסום, הקבוצה ממדיסון סקוור גארדן רוצה לבחון את השחקן במהלך האולימפיאדה הקרובה ובליגת הקיץ. בנוסף, וילדוסה אמור לעזור לניקס במהלך משחקי הפלייאוף הקרובים.

וילדוסה בן ה-25 הגיע לאירופה בשנת 2017, ומאז כאמור הפך לאחד השחקנים הבכירים בקבוצתו, כאשר בעונה הקודמת הוא גם נבחר ל-MVP של סדרת הגמר בליגה הספרדית. העונה ביורוליג הוא העמיד ממוצא של 10.3 נקודות, 2 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק, אשר נחשבים שיא עבורו.

למעשה, המעבר של וילדוסה רק ממשיך את הנהירה של שחקנים בכירים מאירופה לעבר הליגה הטובה בעולם. בתחילה זה היה פאקונדו קמפאצו שעבר מריאל מדריד לדנבר נאגט, המשיך עם המעבר של גבריאל דק (אוקלהומה סיטי) ומייק ג'יימס (ברוקלין נטס), ובקרוב גם מכבי תל אביב עשויה לאבד את אלייז'ה בראיינט לטובת מילווקי באקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי