צפו בתקציר: טוטנהאם התרחקה מצ'לסי, בטיס הבטיחה מקום באירופה

הארי קיין טוטנהאם ווטפורד
הארי קיין טוטנהאם ווטפורד | AFP

במשחק השלמה במחזור ה-35 בפרמיירליג הקבוצה של פוצ'טינו גברה 0:2 על ווטפורד והיא ביתרון 5 נקודות על הבלוז שהתרחקו מליגת האלופות. בליגה הספרדית הירוקים גברו על מלאגה 1:2 ויהיו לפחות בליגה האירופית

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)
 טוטנהאם פגשה הערב (שני) את ווטפורד במסגרת המחזור ה-36 של הפרמיירליג כשהיא עדיין נאבקת על המקום המקום שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות. למרות משחק לא גדול, התרנגולים ניצחו 0:2 והגדילו את הפער מצ'לסי החמישית לחמש נקודות כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה. בנוסף, הם רחוקים רק נקודה מליברפול השלישית לה משחק עודף.


כבר מהפתיחה טוטנהאם שלטה במשחק ודלה עלי כבש את הראשון כבר בדקה ה-16. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה הארי קיין כבש את ה-27 שלו העונה בליגה והתקרב מעט למלך השערים של הליגה מוחמד סלאח. בעקבות הניצחון, טוטנהאם נמצאת במרחק נקודה בלבד מליברפול לה יש משחק יותר.


ספרד: בטיס הבטיחה את המקום בליגה האירופית
במשחק שנעל את המחזור ה- 35 בליגה הספרדית אירחה בטיס את מלאגה שכבר ירדה ליגה. האורחת אומנם עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-20 מרגלי אן נזירי, אבל הירוקים השוו כעבור ארבע דקות מרגלי דורמיסי ובדקה ה-73 רויז הפך את התוצאה. 1:2 לבטיס בסיום.


שני הכובשים קיין ודלה עלי. ניצחון חשוב (AFP)
שני הכובשים קיין ודלה עלי. ניצחון חשוב (AFP)


שלושה מחזורים לסיום העונה, בטיס הבטיחה באופן רשמי המקום בליגה האירופית לעונה הבאה ואפילו שמרה על סיכוי קלוש, אבל סיכוי, לתפוס את מקומה של ולנסיה בליגת האלופות.


¡¡¡HEMOS VUELTO!!! #EuroBetispic.twitter.com/MpMaMZjJAY

— Real Betis Balompié (@RealBetis) April 30, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי