ספאחיה: פארגו? פייר בחור קשוח שלא מתרגש מכלום

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב התייחס לשחקן הרכש ולרכז שהצטיין ב-82:86 על הפועל חולון: "היום היה אפשר לראות כמה ג'קסון חשוב לקבוצה, אין מישהו שיכול להלחיץ אותו". שמיר: "החלפנו סגנון". כהן: "הרגשה מצוינת לנצח"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) למקום הראשון בטבלה כשניצחה לראשונה העונה את הפועל חולון, 82:86 בחוץ בתום משחק דרמטי. ג'ייק כהן להט עם 19 נקודות, פייר ג'קסון הוסיף 18 ושמונה אסיסטים. מחזיקת הגביע כבר עם ארבעה הפסדים רצופים, שלושה מהם מאז שגלן רייס ג'וניור עזב.


נבן ספאחיה סיכם: "היום היה אפשר לראות כמה פייר ג'קסון חשוב לקבוצה. הבאת פארגו? פייר קשוח, הוא לא מתרגש מכלום, אני לא חושב שיש מישהו שיכול להלחיץ אותו. לאחרונה הוא התעייף ואולי גם יצא קצת מהקצב. שיחקנו עם רכז אחד כי נוריס וג'ון הם קלעים. לפעמים הדברים לא הולכים לנו, אבל המאמץ כל הזמן שם. בהרבה מאוד משחקים הבעיה שלנו הייתה עייפות ופציעות".


דן שמיר ניתח: "המילטון שיחק טוב וקלע הרבה נקודות. אנחנו עוברים כרגע מסגנון משחק מסוים לסגנון אחר. בינתיים אנחנו נמשיך לעבוד וננסה גם לנצח. בתחילת המשחק הכיוון היה חיובי ועשינו היום קצת יותר נקודות מאשר במשחקים הקודמים".


ג'ייק כהן סיפר: "זו הרגשה מצוינת לנצח. כשאתה משחק במכבי תל אביב, כל משחק הוא חשוב. הייתה כאן אווירה טובה היום והמשכנו לדחוף במשך כל המשחק. הרבה דברים הלכו נגדנו לאחרונה ואני שמח שניצחנו".




 ספאחיה ושמיר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי