ואן לוון טרם החליט מי יפתח בהרכב: "בהולנד לא היו עושים דבר כזה"

שחקני מכבי תל אביב | אריאל שלום

שעות ספורות לפני המפגש נגד מכבי חיפה, שחקני מכבי ת"א ממתינים שהמאמן יבשר מי יעלו ב-11 במשחק הגורלי: "זה לא ברור", אמרו בסביבתם. גולסה ישוחח עם ההולנדי ולאחר מכן תתקבל החלטה אם יפתח או ייכנס מהספסל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה למשחק ההזדמנות האחרונה שלה להישאר במאבק על הצלחת. אחרי שתי אליפויות קלילות עם ולדימיר איביץ', הצהובים יארחו הערב (ראשון, 20:30) את מכבי חיפה כשבין הקבוצות מפרידות ארבע נקודות ונותרו עוד 12 בקופה – ועל כן גם בקריית שלום מבינים שכל תוצאה פרט לניצחון תוריד מסך על הליגה.

כידוע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה ייפגשו גם ביום רביעי בחצי גמר גביע המדינה, גם כן באצטדיון בלומפילד, ובקבוצה בונים על כך שהלחץ הגדול סביב המשחק ישפיע על שחקני מכבי חיפה, שמרביתם לא היו שותפים למעמדים כאלה ו/או זכו להניף צלחת אליפות.

בסביבת שחקני מכבי ת"א מספרים על דריכות רבה ותשוקה אמיתית לקראת המשחק, גם בהבנה שתוצאת המשחק הערב עשויה להשפיע על המפגש בגביע ביום רביעי, אבל גם נשמעות טענות על כך שפטריק ואן לוון טרם החליט מי יהיו ה-11 שיעלו בהרכב: "אנחנו יודעים מה זה לזכות באליפויות, אבל לפני משחק כזה חשוב זה לא ברור איך השחקנים הכי חשובים, מנוסים ובעלי מנהיגות טרם יודעים אם הם ישחקו. זה לא אמור לקרות במועדונים גדולים, בהולנד פטריק לא היה מתנהג ככה".

פטריק ואן לוון | אריאל שלום

באימונים האחרונים ואן לוון תרגל מספר מערכים, אבל כאמור לא את ה-11 שלו. ערב המשחק עדיין לא ברור אם איתן טיבי הוותיק יעלה בהרכב ואם שרן ייני יחליף אותו או יעלה במרכז השדה, כי גם דן גלזר ממתין להחלטה ובהיכון נמצא מתן בלטקסה. אייל גולסה בתמונת ההרכב, אבל החלטה תתקבל רק במהלך היום לאחר שישוחח עם ואן לוון.

בקרב שחקני מכבי ת"א עדיין מדברים ביניהם על ההחלטות האחרונות של ההולנדי, כמו בחירתו לא לפתוח עם גולסה בב"ש או לשחק עם המגנים המחליפים מאור קנדיל ואופיר דוידזאדה בקריית שמונה, משחקים שלטענתם הרוטציה פגעה ובסופו של דבר עלתה בנקודות יקרות. מהסגל ייעדר הערב הקשר אבי ריקן, בשל כאבים באגן והגב התחתון.

בתוך כך, הנהלת היכלי הספורט ת"א-יפו מבקשת להזכיר לקהל האוהדים הצפוי להגיע הערב לבלומפילד למשחק העונה שיש להקדים את ההגעה לאצטדיון ושעדיף לעשות זאת בתחבורה ציבורית. כמו כן, ניתן להחנות ולהפקיד סוללות וקסדות במרכז המוזיקה הסמוך לאצטדיון. למי שיגיע בכל זאת ברכב פרטי, מומלץ לתכנן מראש ולהחנות בחניונים השונים במעגלים הרחוקים שמסביב לאצטדיון בלומפילד.

ישוב להרכב? גולסה | דני מרון
עוד באותו נושא: פטריק ואן-לוון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי