צפו בתקציר: לפני ליברפול, רומא הביסה את ספאל 0:3

פטריק שיק כובש נגד ספאל
פטריק שיק כובש נגד ספאל | AFP

שלושה ימים לפני חצי גמר האלופות, ויקארי (33, עצמי) נאינגולן (52) ושיק (60) נתנו ניצחון קל לדי פרנצ'סקו, שיושב בבטחה במקום השלישי. סאסולו גברה על פיורנטינה. בנבנטו הביכה את מילאן ושרדה שבוע נוסף

(גודל טקסט)
המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נפתח היום עם שלושה משחקים כאשר בראשון שבהם ניצחה רומא בלי קושי את ספאל והיא תישאר במקום השלישי בסיום המחזור בלי קשר לתוצאה של לאציו. מאוחר יותר סאסולו השיגה הניצחון הביתי הראשון אי פעם על פיורנטינה. בהמשך: מילאן תארח את בנבנטו (21:45, שידור ישיר בספורט2).


ספאל – רומא 3:0
שלושה ימים לפני חצי גמר ליגת האלופות באנפילד נגד ליברפול, הקבוצה מבירת איטליה לא התקשתה נגד ספאל מתחתית הטבלה ונעזרה בשער עצמי של פרנצ'סקו ויקארי בדקה ה-33 כדי לעלות ליתרון. נאינגולן הכפיל (52) עם בעיטה מתוך הרחבה ופטריק שיק עלה נהדר להגבהה של לורנצו פלאגריני כדי לנגוח פנימה בדקה ה-60 ולקבוע את תוצאת המשחק. אחרי שש תוצאות תיקו ברציפות ובסך הכל שמונה משחקים ללא הפסד, ספאל נעצרה וההישרדות שלה בליגה עדיין לא מובטחת כשהיא מרחק נקודה מעל הקו האדום. רומא, לעומת זאת, שמרה על המקום השלישי עם 67 נקודות, שלוש נקודות מעל לאציו שתארח מחר את סמפדוריה.


ססואולו – פיורנטינה 0:1

בריאן דאבו הורחק (30) אחרי שני צהובים והאורחת נותרה בעשרה שחקנים. 11 דקות לאחר מכן המארחת עלתה ליתרון עם כדור מסובב של מתאו פוליטאנו. המנצחת קרובה להבטיח את ההישארות כשהיא עם תשע נקודות מעל הקו האדום. פיורנטינה, שנוצחה על ידי ססואולו בחוץ לראשונה בתולדותיה, נשאר במקום תשיעי בטבלה. 


מילאן – בנבנטו 1:0
ההתלהבות הגדולה מג'נארו גאטוסו נרגעה עם רצף ארבע תוצאות התיקו לאחרונה, אבל ההפסד המביך לאחרונה בטבלה והיורדת שבדרך אולי כבר ישים סימני שאלה על עתידו. שער יחיד של פייטרו אימאליו (29) מנע מהאורחת ירידה רשמית לליגת המשנה אחרי עונה אחת בלבד בסרייה א'. גם הכרטיס האדום שספג שייק דיאבטה לא עזר לרוסונרי להימנע מאחד ההפסדים המביכים שספגו בסן סירו וגם המקום במוקדמות הליגה האירופית נמצא בסכנה גדולה.
 



❤️
#ASRoma#SPALRoma#SerieApic.twitter.com/9ctHGww3Ya

— AS Roma English (@ASRomaEN) April 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי