מכבי חיפה מקווה שחצי הגמר ייערך מול קהל: "נקבל כל החלטה"

בכרמל לא מסתירים את רצונם לשחק לעיני 12 אלף אוהדים והעתקת המפגש נגד מכבי ת"א לסמי עופר תתקבל בברכה, אבל בקבוצה הבהירו: "מדובר בביטחון המדינה ונקבל כל תרחיש". אצילי, דוניו ושרי צפויים להיות כשירים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה נמצאים בקשר רציף עם גורמים בהתאחדות לכדורגל ואנשי פיקוד העורף לגבי קיום משחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, שאמור להיערך מחר באצטדיון בלומפילד (רביעי, 20:30) וככל הנראה יידחה ביממה ויועתק לאצטדיונם הביתי, סמי עופר.

במכבי חיפה לא מסתירים את רצונם שהמשחק ייערך עם קהל, בעיקר לאור העובדה שאזלו כל 12 אלף הכרטיסים שהוקצו לאוהדיהם, וכמובן שאם המשחק יועתק לאצטדיונים הביתי, סמי עופר, אף אחד במועדון לא יתנגד לכך והדבר אף יכול לסייע להם לנצח לראשונה העונה את מכבי ת"א ואולי לזכות בדאבל. על פי המסתמן ובכפוף לכך שלא תהיה הסלמה שתתפשט גם לצפון, המשחק ייערך בחיפה לעיני כ-30 אלף צופים.

כל עוד לא תהיה הודעה אחרת, בקבוצה ימשיכו כרגיל בהכנות, אולם האימון שתואם להיום בנס ציונה הועבר לבית הנבחרות ובכל מקרה הקבוצה תמשיך לשהות במרכז. בצד המקצועי, עומר אצילי, גודסוויי דוניו וצ'רון שרי התלוננו על התכווצויות במהלך המשחק, אבל ערכו את אימון השחרור אתמול כרגיל וצפויים להיות כשירים, אולם רק לאחר האימון המסכם תתבהר כשירותם. כך או אחרת עשוי בכר לבצע רוטציה ובתמונת ההרכב נמצאים חוסה רודריגס וניקיטה רוקאביצה, כך שדוניו ועומר אצילי עשויים לרדת לספסל. התלבטות נוספת היא בין רז מאיר לארנסט מאבוקה שהתאושש מפציעה. .

עומר אצילי, גודסווי דוניו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי