במכבי תל אביב סימנו את חוזז, ברסקי, גלזר וגולדברג

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

בקבוצה יבדקו את האפשרות להחזיר לסגל את הארבעה שמשחקים העונה כמושאלים. הצהובים יקיימו את מסיבת העיתונאים והאימון המסכם לקראת המשחק מול מחר (שבת, 20:15, ספורט 4) מול בני יהודה שם מורי יחזור להרכב

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב תפגוש מחר (שבת, 2015, שידור ישיר בספורט4) והיום תקיים הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואת האימון המסכם. ארבעה הפסדים ברציפות בפלייאוף העליון הביאו את המועדון למצב שהכרטיס לאירופה אינו בטוח כלל כשמכבי נתניה במרחק שלוש נקודות ממנה.

המאמן ג'ורדי קרויף מיעט לשוחח עם שחקניו והאמירה שלו לאחר המשחק נגד בית"ר ירושלים והשחקנים לקח באופן אישי את האמירה שלו לאחר ההפסד מול בית"ר ירושלים: " מה שחשוב עכשיו זה המשחק בשבת. אנחנו חייבים לעצור את הדימום".

"צריך להמשיך להילחם על כבוד המועדון ולהיפרד מג'ורדי בצורה מכובדת", אמר גורם במועדון, "כל משחק בפלייאוף היה אמור להיות משחק גמר גביע והפך לכזה דווקא אצל היריבות שפגשנו". מסתמן כי החלוץ ארון שוינפלד ימשיך בהרכב הפותח אליו עשוי לשוב אבי ריקן. באימון המסכם הערב יחליט הצוות המקצועי אם לבצע כבר מחר זעזוע עמוק מול שמות מאכזבים כמו פרדראג ראיקוביץ' ואלי דסה או להמתין, כאשר אחרי השוער מבוצעים מעקבים של קבוצות מחו"ל. בסוף השבוע פרסמנו כי למועדון יהיה נזק של שלושה מיליון יורו אם הקבוצה לא תשתתף באירופה.

ראיקוביץ'. אפשרות שיירד לספסל (דני מרון)
ראיקוביץ'. אפשרות שיירד לספסל (דני מרון)

מכבי תל אביב מקיימת מעקבים אחרי שחקניה המושאלים וארבעה שמות סומנו כמי שיחזרו לקבוצה בעונה הבאה : מתן חוזז, דן גלזר, שון גולדברג ורוסלן ברסקי. השניים האחרונים כבר קיבלו הודעה כי האופציה עליהם ממומשת והם יחתמו בקרוב על חוזה חדש. לקראת סוף החודש יגיע ארצה ג'ק אנגלידיס שיחד עם המנכ"ל בן מנספורד יתחילו בהכנות לעונה הבאה כשבמקביל ממשיכים במועדון לשוחח עם מועמדים לעמדת המאמן תחת האישור של מיץ' גולדהאר.

גם בני יהודה רוצה לשוב למסלול הניצחונות
הזהובים שלא ניצחו בעצמם בשני המשחקים האחרונים, ינסו לחזור למסלול הנצחונות, דווקא מול היריבה העירונית שתנסה מן הסתם להתאושש בעצמה.

המגן מאור קנדיל סובל מכאבים בשריר הארבע ראשי ברגלו וייעדר מהמשחק. דן מורי ישוב להרכב לעמדת הבלם ואיציק עזוז ישחק כמגן ימני. מי שצפוי לרשום הופעת בכורה בהרכב הוא הקשר איסמעילה סורו, שיפתח על חשבון סתיו פיניש המוצהב. הקשר הצעיר מחוף השנהב הצטרף בינואר בחוזה לשלוש עונות כהשקעה עתידית ובבני יהודה עדין לא החליטו אם יכלל בסגל גם בעונה הבאה, או יושאל על מנת להשתפשף ולצבור נסיון.

דן מורי. ישוב להרכב (דני מירון)
דן מורי. ישוב להרכב (דני מירון)

מתן חוזז ומאוויס צ'יבוטה המושאלים ממכבי תל אביב יפתחו בחלק הקדמי וינסו להרשים שוב את ראשי הצהובים. השניים, יחד עם יונתן כהן שיפתח מחר על הספסל, צפויים לפתוח את העונה הקרובה במדי מכבי למרות שבבני יהודה וגם בקבוצות אחרות בליגת העל,מעוניינים מאוד בשירותיהם.

הרכבים משוערים:
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה (דור מיכה), דור פרץ, אבי ריקן, איל גולסה, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון, ארון שוינפלד.

בני יהודה: אמיליוס זובאס, איציק עזוז, דן מורי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, רועי גורדנה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי