אמרי: לא רואה את עצמי מחוץ לפרויקט – אבל גם לא בתוכו

אונאי אמרי
אונאי אמרי | Gettyimages

מאמן פאריס סן ז'רמן התראיין לתקשורת בספרד ודיבר על עתידו הלא ברור, העונה שהייתה וכמובן על ניימאר: "הוא רוצה להיות במרכז הבמה ופה הוא קיבל את מבוקשו"

(גודל טקסט)

 מאמן פאריס סן ז'רמן, אונאי אמרי, התראיין לרדיו "קופה" הספרדי וסיכם, אולי, את התקופה שלו בבירת צרפת. בשנתיים בקבוצה הוא זכה באליפות, אבל גם נכשל באלופות מול ריאל מדריד וברצלונה.

תחילה הוא נשאל כמובן על ניימאר והאפשרות שהברזילאי יישאר בקבוצה: "אני לא מדמיין את פ.ס.ז' בעונה הבאה בלי ניימאר. אני רואה אותו נשאר עוד עונה. הוא רוצה להיות במרכז הבמה ופה הוא מקבל את מבוקשו".

לפי דברי המאמן, ניימאר לא טרח לברך אותו אישית על הזכייה באליפות צרפת: "האם הוא בירך אותי בטוויטר? דיברתי איתו פעם אחרונה לפני שבועיים-שלושה". ניימאר חגג את הזכיה של פ.ס.ז' בעת משחק פוקר, אבל פירגן לקבוצה באינסטגרם. העובדה שלא יצר קשר עם המאמן מעידה על כך שהוא בדרך החוצה ואכן השניים לא ביחסים טובים במיוחד.

אמרי. אליפות אחת וכישלון באלופות (AFP)
אמרי. אליפות אחת וכישלון באלופות (AFP)

האם הוא עצמו יישאר בפ.ס.ז': "אני לא רואה את עצמי מחוץ לפרויקט אבל גם לא רואה את עצמי בתוכו. האמת היא שאני צריך עוד לדבר עם ההנהלה על עתידי. אני רק יכול לומר שאני מאמין בקבוצה איתי או בלעדיי". החוזה שלו מסתיים בקיץ ולפי כל הדיווחים תומאס טוכל יהיה המאמן הבא, אם כי נאסר אל חלאיפי הכחיש אחרי הזכייה באליפות שהגרמני חתום בקבוצה.

אמרי אמר שפ.ס.ז' זקוקה לזמן וסבלנות מכל הצדדים: "לפ.ס.ז' יש את התשוקה לזכות בליגת האלופות כי ההרגשה היא להיות בגן עדן, אבל לפני כן צריך ליצור היסטוריה של שליטה בכדורגל הצרפתי וזה תהליך ארוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי