עיריית עכו לסטנצ'יו: אם לא תעביר כסף עד שבוע הבא ההסכם מבוטל

הפועל עכו אשדוד
הפועל עכו אשדוד | ערן לוף

ראשי העיר לא אוהבים את העובדה שהרוכש המיועד טרם העביר 300 אלף שקלים ומרגיעים: "השחקנים יקבלו את כל המשכורות". המאמן איציק טוויזר לפני אשקלון: "אנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו תחזור היום לאימונים לאחר שני ימי מנוחה ותתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל אשקלון שעלול להפוך למשחק הירידה הרשמי של הקבוצה לליגה הלאומית. גם ניצחון לא יבטיח לקבוצה עוד שבוע בחיים והיא זקוקה להפסד של אשדוד ברעננה. 

במועדון עסוקים בעיקר בעניינים כספיים. משכורות מרץ נדחו כבר בשבוע שעבר ובשבת הבטיחו במועדון כי הן יחולקו השבוע. בינתיים מתנהלות השיחות בין עיריית עכו לבין העמותה שבראשה עומד הרומני דניאל סטנצ'יו, כאשר בעירייה ממתינים להעברת 300 אלף שקלים שהיה אמור הרומני להעביר על פי ההסכם.

בעכו כועסים מכיוון שהסכום שהיה אמור לעבור לפני מספר חודשים טרם הועבר ולכן הודיעו כי אם הכסף לא יעבור עוד השבוע יראו בעירייה את ההסכם בין הצדדים כמבוטל. בכל מקרה, בעירייה מיהרו גם להרגיע את השחקנים ואמרו: "השחקנים יקבלו את כל מה שמגיע להם. המטרה שלנו לראות אם העמותה החדשה רצינית גם לשנה הבאה או שזה נגמר מהר מהצפוי".

המאמן איציק טוויזר (ערן לוף)
המאמן איציק טוויזר (ערן לוף)

המאמן איציק טוויזר אמר לקראת המשחק החשוב מול הפועל אשקלון: "בשני המחזורים האחרונים שיחקנו טוב יותר מהיריבות שלנו ורק חוסר מזל וריכוז מול השער מנעו מאיתנו להיות עם עוד ארבע נקודות בקופה. אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים שנשארו ובגישה הזאת אנחנו נגיע גם לאשקלון".

בדומה למשחק במחזור הקודם גם הפעם מאמינים בעכו כי השחקנים יעשו הכל בכדי לדחות את הקץ, אך ככל שחולפים המחזורים במועדון מבינים כי הירידה קרובה מתמיד: "היינו צריכים להתעורר במשך כל העונה. עכשיו אין לנו כבר על מה להישען", אמר הבוקר שחקן בעכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי