"זה יכול היה להיגמר בצורה רעה": סוער במ.ס אשדוד

מאוריסיו
מאוריסיו | ערן לוף

הדרומיים עוסקים בעימות הפיזי בין פיליפנקה למאוריסיו בחדר ההלבשה לאחר ה-1:1 מול הפועל עכו. תורג'מן מאוכזב מאיבוד הנקודות: "מבאס ומעצבן". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שחקני מ.ס אשדוד היו מאוכזבים מאוד מאיבוד הנקודות ב-1:1 הדרמטי אמש (שבת) מול הפועל עכו, רק השמועות מסמי עופר על ההפסד של הפועל אשקלון למכבי חיפה שהשאיר אותם ארבע נקודות מהקו האדום.

"הכל אצלנו זה דרמה", אמר באכזבה אחד השחקנים. "כדורגל משחקים גם בתוספת הזמן. במשחק הקודם נגד הפועל עכו אנחנו כבשנו שער ניצחון בתוספת הזמן והדברים מתאזנים בסופו של דבר. חובה להפיק מזה תיקונים מקצועיים".

המאמן עמיר תורג'מן והצוות שלו משקיעים מאמצים גדולים בהכנה מנטלית ובניסיון לגרום לשחקנים "להיות קבוצה רעה. "קיבלנו גול מאוד כואב בשנייה אחת של חוסר ריכוז", אמר תורג'מן בסיום. "כשלא עושים דברים נכון משלמים כי עד לדקה האחרונה עשינו הכול נכון וזה מבאס ומעצבן. כמעט כל המשחקים שלנו הוכרעו העונה מהדקה ה–85".

וובה בראון הוסיף: "אין מה לבכות על המשחק הזה כי זה הוחלט מלמעלה. מאכזב מה שקרה בסיום וכבר היום נתחיל להתכונן למשחק הבא נגד הפועל רעננה. הכול תלוי בנו ונעשה הכל כדי להישאר בליגת העל".

מאוריסיו. עימות פיזי (ערן לוף)

נושא המשמעת מעסיק מאוד את ראשי המועדון. שחקנים בכירים כמו גדי קינדה, אור אינברום וטום בן זקן ביצעו עבירות משמעתיות במהלך האימונים, ואתמול עימות מילולי בין הבלם איגור פיליפנקה לחלוץ מאוריסיו הפך לעימות פיזי. גורם במועדון סיפר כי לולא התערבות של מספר שחקנים הסיפור יכול היה להיגמר בצורה רעה.

פיליפנקה זעם על מאוריסיו כבר במהלך המשחק על התנהלותו במגרש ועל הפאול שביצע שבסופו של דבר הוביל לשער העצמי של אספה. תורג'מן אמר כי הנושא יטופל בתוך הקבוצה. הברזילאי שהתעמת מילולית עם השופט ארז פפיר, לא ישחק בכל מקרה מול הפועל רעננה ויעמוד בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שפפיר ציין בדו"ח כי במנהרה היה לו עימות מילולי נוסף עם השחקן. טום בן זקן יחזור להרכב לאחר שסיים את עונש ההרחקה בשל צהובים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי