"יש לי סיוטים, אני מרגישה אשמה": אשתו של הכוכב בפוסט יוצא דופן

התפרעויות בירושלים | AHMAD GHARABLI/AFP via Getty Images

אנג'לה כיאל, אשתו של בירם כיאל, שמאוד פעילה ברשתות מאז תחילת מבצע "שומר החומות", חושפת: "הלב שלי כבר לא פועם טוב, אני חסרת מילים וחסרת תקווה, תהיו בני אדם"

(גודל טקסט)

"הלב שלי כבר לא פועם טוב: לא בטוחה שאני מצליחה גם לנשום טוב, אני ישנה ויש לי סיוטים. התמונות, סרטוני הווידאו והראיונות פשוט שוברים את הלב!! אני מרגישה אשמה, חסרת מילים וחסרת תקווה. תהיו בני אדם. פשוט תהיו בני אדם, בבקשה!!". כך כתבה אמש (שבת) אנג'לה כיאל, אשתו של בירם כיאל, קשרה של בני סכנין, בסטורי שלה בחשבון האינסטגרם המאוד פעיל שלה מאז תחילה מבצע "שומר החומות".

כבר בתחילת השבוע, רק שהחל המצב להסלים בירושלים, כתבה אשת הכדורגלן: "אלוהים, הכמות האדירה של החושך והברבריות הזאת! איפה איפה איפה ומה האנשים האלה מסוגלים לעשות. מול אללה, באל-אקצא, תוקפים אותנו ועוד בעשירי בחודש הרמדאן שהוא היום הקדוש בשנה! והכי מצחיק/עצוב זה שאני לא רואה אף אחראי (או מנהיג) ערבי מבפנים או מבחוץ שיודע את העניין. או שאולי הם עסוקים בלקנות בשר לחג או שהנשים שלהם בדיוק משנות את הריהוט בבית". כבר בפוסט שהעלתה לפני שלושה ימים, הבהירה אנג'לה שהיא בדיוק כמו רובנו, בסך הכל רוצה שלום.

היא שיתפה את 50 אלף העוקבים שלה בתמונה שלה ושל בעלה ושני בניהם מחזיקים ידיים וכתבה: "יש לי שפה מאוד מיוחדת שנקראת 'שלום'. אתם מכירים אותה?!". אנג'לה סיפרה באותו פוסט כי היא קיבלה איומים על חייה אחרי הסטוריז שפרסמה ודבקה בדעותיה, ביניהן שאי אפשר 'לשכנע' את העולם שילדים תמימים הם טרוריסטים. הכוונה לילדים שמאבדים בשניה אחת את כל עולמם בעזה, שההורים שלהם מתים/שהבית שלהם הופצץ. "זו אינה מלחמה. זה משחק מלוכלך של הממשלה", כתבה, והבהירה כי כולנו סובלים מהמצב הזה, שני הצדדים.

הסטורי של אנג'לה כיאל | צילום מסך, אינסטגרם

להזכירכם, הזוג כיאל חי שנים רבות בסמיכות לתומר ושונית חמד כאשר שני הליגיונרים שיחקו במדי של ברייטון וצ'רלטון. משפחת כיאל ומשפחת חמד הפכו לחברים הכי טובים ללא הבדל דת, גזע ומין, ושימשו דוגמה ומופת לאזרחי מדינת ישראל. החברות הטובה בין שני המגזרים היא השאיפה האמיתית של דו קיום בארץ הקודש. המדור כולו תקווה שיגיעו ימים טובים ובטוחים יותר.

אנג'לה כיאל, בירם כיאל | אינסטגרם
עוד באותו נושא: אנג'לה כיאל, בירם כיאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי