חוזר לקווים: רוני אוואט מונה למאמן הפועל אדומים אשדוד

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

העולה החדשה לליגה הלאומית מצאה את האיש שידריך אותה בעונתה הראשונה בליגת המשנה - אוואט, אשר עזב את מ.ס אשדוד בעקבות הפרעה בקצב הלב. המאמן אמר: "מודה על האמון, ניצור קבוצה תחרותית ומנצחת"

(גודל טקסט)

הפועל אדומים אשדוד עלתה בסוף החודש הקודם לליגה לאומית בתום דרמת ענק, כאשר נקלעה לפיגור 1:0 באצטדיון הי"א מול מכבי קביליו יפו, אך לא נבהלה והגיבה עם צמד – השני בדקה ה-96 – שהבטיח עליה ראשונה בתולדותיה לליגת המשנה.

מי שהדריך לאורך רוב העונה הנוכחית בליגה א' את קבוצת האוהדים שהוקמה בשנת 2014 היה יובל נעים, שפוטר באמצע אפריל, ומאז אימן יאיר אזולאי המנהל המקצועי. היום (ראשון) המועדון הכריז על מאמן חדש שידריך בעונה הבאה בלאומית – רוני אוואט.

אוואט לא אימן מאז אובחנה לו הפרעה בקצב הלב והותקן לו קוצב לב, ועל כן עזב את מ.ס אשדוד ואחריו מונה רן בן שמעון. אביו של אוואט, אגב, ז'אן קלוד אוואט, שיחק בהפועל אשדוד המיתולוגית בשלהי שנות ה-60 ואף אימן את הקבוצה כשפרש אי שם בשנות ה-70, וזו סוג של סגירת מעגל.

אוואט אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף למשפחת הפועל אדומים אשדוד, מודה על האמון שניתן בי כמאמן להוביל את המועדון בעונתו ההיסטורית הראשונה במתכונתו החדשה בליגה הלאומית ויחד עם הבעלים, הצוות וקהל הצבא האדום הנפלאים ניצור קבוצה תחרותית ומנצחת. יאללה הפועל".

רוני אוואט | הפייסבוק של הפועל אדומים אשדוד
עוד באותו נושא: יובל נעים, רוני אוואט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי