ההכרעה נדחתה למחזור הסיום: פ.ס.ז' צמצמה את הפער מליל לנקודה

קיליאן אמבפה חוגג עם ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הקבוצה של גאלטייה הייתה יכולה להבטיח את האליפות, אך נפרדה ב-0:0 מאכזב מול סנט אטיין, בזמן שהאלופה הביסה 0:4 את ריימס. ניימאר, אבמפה, מרקיניוס וקן כבשו עבור הקבוצה של פוצ'טינו, שלא ויתרה על הדאבל

(גודל טקסט)

מאני טיים בליגה הצרפתית. הערב (ראשון) יצא לדרך כל עשרת המשחקים של המחזור ה-37, כשבמוקד היה משחקה של ליל נגד סנט אטיין, בו הייתה יכולה להבטיח רשמית את האליפות במקרה של ניצחון ומעידה של פריז סן ז'רמן. אך המוליכה סיימה ב-0:0 מאכזב, בעוד האלופה צמצמה את הפער לנקודה לאחר 0:4. מעבר לכך מונאקו שמרה על המקום השלישי לאחר 1:2 על ראן, ליון הנמצאת נקודה מאחוריה השיגה 2:5 על נים והורידה אותה לליגת המשנה.

פ.ס.ז' – ריימס 0:4

פ.ס.ז' אמנם עדיין במקום השני, אך הצליחה להלחיץ את ליל לפני מחזור הסיום בעקבות ניצחון גדול שצמצם את הפער בטבלה לנקודה.  האלופה הבינה שמעתה אסור לה למעוד ופתחה הכי חזק שאפשר. כבר אחרי 11 דקות עלתה ליתרון לאחר שאמבפה בעט כדור אותו עצר קפטן  ריימס עבדאלחמיד שהורחק באדום ישיר. ניימאר לא התבלבל מול ראיקוביץ' וכבש מהנקודה הלבנה. פריז הכפילה כבר בדקה ה-25, הפעם היה תורו של אמבפה לכבוש – החלוץ קיבל מסירה דווקא מפוקט וגלגל לרשת את שערו ה-26 העונה. מרקיניוס כבש בנגיחה בדקה ה-68 וקן סגר עניין בדקה ה-89.

מהלך המשחק

דקה 13, פ.ס.ז' עלתה ליתרון 0:1! בעיטה של אמבפה נעצרה בידו של עבדאלחמיד שהורחק באדום ישיר. ניימאר דייק מול ראיקוביץ' מהנקודה הלבנה.

דקה 25, פ.ס.ז' עלתה ליתרון 0:2! תומאס פוקט נחלץ ומסר דווקא לאמבפה שהכפיל עם בעיטה ממרכז הרחבה.

דקה 68, פריז סן ז'רמן עלתה ל-0:3! כדור קרן מדויק של ניימאר פגש את ראשו של מרקיניוס שהכניע גם הוא את ראיקוביץ'.

דקה 90, פריז סן ז'רמן עלתה ליתרון 0:4! קן המחליף הצטרף לחגיגה עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה תוך כדי סיבוב.

קיליאן אמבפה חוגג עם ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ליל – סנט אטיין 0:0

ליל עדיין תלויה בעצמה, אך סיימה בתוצאה מאכזבת במיוחד נגד סנט אטיין. למוליכה הייתה הזדמנות אדירה לכבוש שער ניצחון בדקה ה-90 אחרי כדור חופשי של יוסוף יאזיצ'י, שנעצר רק בקורה. לכן האדומים יהיה זקוקים לניצחון במחזור הסיום נגד אנז'ה מהמקום ה-12.

ג'ונתן דויד | Matthieu Mirville/Icon Sport via Getty Images

נים – ליון 5:2

כמו המאבק על האליפות, גם המאבק על ליגת האלופות בשיאו. הקבוצה של רודי גרסיה המשיכה במגמה עם 2:5 אדיר שהשאיר את הפער ממונאקו השלישית לנקודה. דווקא מוסה קונה כבש ראשון עבור המארחת כבר בדקה החמישית, אך לוקאס פאקטה הגיב עם שער בדקה השמינית וממפיס דפאי השלים מהפך בדקה ה-21. פאקטה כבש את שערו השני בדקה ה-24, ובמחצית השנייה הוסיפו חוסם אוואר (55) ואיסלם סלימאני (88). מוסה קונה אגב סיים עם שני שערים, אך לא מנע מנים ירידת ליגה.

שחקני ליון חוגגים | NICOLAS TUCAT/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות
בורדו – לאנס 0:3
דיז'ון – נאנט 0:4
לוריין – מץ 1:2
מארסיי – אנז'ה 2:3
מונפלייה – ברסט 0:0
שטרסבורג – ברסט 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי