קלינגר: אין קונספירציות לגבי הכרטיס האדום של שיימן

קלינגר ודראפיץ'
קלינגר ודראפיץ' | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה התייחס להרחקה של המגן ב-1:1 מול מכבי נתניה שבוע לפני המשחק מול הפועל ב"ש: "הייתי קרוב". דראפיץ': "לא רוצה שהשחקנים יחשבו על אירופה. נשמח אם נגיע למקומות טובים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ומכבי נתניה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 קצבי ומהנה כיאה לשתי הקבוצות המפתיעות של הכדורגל הישראלי בעונת 2017/18. האדומים ימתינו במתח וסקרנות לתוצאה מהמפגש בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע, בעוד שנתניה תקווה למחוק את פער שבע הנקודות מהמקום הרביעי. עוד לפני שריקת הפתיחה אוהדי שתי הקבוצות התעמתו וכוחות אבטחה נאלצו להפריד בין הצדדים. 

ניר קלינגר אמר: "היה משחק בקצב מצוין ומדהים. שתי הקבוצות רצו לנצח ויצרו מצבים. מי שראה אני בטוח שנהנה. אנחנו הולכים יותר מרוצים כי עברנו שבוע מאוד קשה שהתיש את השחקנים פיזית ומנטאלית".

הקרבות בטבלה: "הכנו את הקבוצה מצוין וחבל שלא הכרענו את המשחק בחצי הראשון כי ידעתי שהעייפות תגיע איפשהו במחצית השנייה. אני רוצה להודות לקהל שהגיע. הפער נשמר כרגע ואנחנו ממשיכים הלאה".

שמואל שיימן הורחק והוא יחמיץ את המשחק במחזור הבא מול הפועל באר שבע, אליה הוא עשוי לעבור בסיום העונה. הצהוב הראשון של המגן היה מעט מוזר והוא הגיע לאחר שהוא שב למגרש על דעת עצמו ולא המתין לאישורו של השופט. קלינגר הסביר: "אין קונספירציה, הייתי קרוב. הוא מנע שער ודאי בצהוב השני, אבל הצהוב הראשון לא הגיע לו. נבוא למשחק הבא מול הפועל באר שבע עם כל החסרונות שלנו ונתכונן".

קלינגר ודראפיץ'. משחק בקצב מדהים (ערן לוף)
קלינגר ודראפיץ'. משחק בקצב מדהים (ערן לוף)

הקשר גילי ורמוט הוסיף: "עלינו בשביל לנצח אותם ולסיים את המאבק על המקום הרביעי, אבל לא נהיה חזירים. כשרואים את מכבי נתניה ובני יהודה מבינים איזה עונה גדולה עשו בהפועל חיפה. אנחנו חייבים להמשיך לצבור נקודות".

היכולת: "הרגשתי פיזית מצוין, אבל אני מצפה מעצמי להרבה יותר. אני רוצה להרגיש יותר טוב ולתת יותר ממה שנתתי עד עכשיו".

שמואל שיימן. בלי תיאוריות קונספירציה (ערן לוף)
שמואל שיימן. בלי תיאוריות קונספירציה (ערן לוף)

סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "במחצית הראשונה לא היינו טובים, אבל בחצי השני ראינו את הקבוצה שאנחנו רוצים לראות וחבל שלא ניצחנו. בחצי הראשון לא הגענו להזדמנויות ונתנו להם לשלוט. אנחנו לא מסתכלים על המיקום אלא מסתכלים ממשחק למשחק ורוצים להתקדם".


הסיכוי להגיע לאירופה
: "אנחנו לא רוצים שהשחקנים יחשבו על אירופה ודברים כאלה. אמרתי להם שאיך שנסיים את העונה הזו כך תתחיל העונה הבאה. אנחנו לא מדברים על אירופה, אבל אם זה יוביל אותנו למקומות טובים אנחנו בטח נשמח".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי