צפו בתקציר: סאבו החמיץ פנדל בדקה ה-94, רק 1:1 לבית"ר מול בני יהודה

אריק סאבו ממרר בבכי
אריק סאבו ממרר בבכי | דני מרון

הקבוצה מהבירה איבדה נקודות יקרות לאחר שהובילה מהדקה ה-10 משער נהדר של ורד. גורדנה (52) השווה בפנדל לאחר החלטה שנויה במחלוקת, הסלובקי בעט לקורה ומירר בבכי. בן זקן איבד גובה במאבק האליפות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיוותה להתאושש היום (ראשון) מההפסד לבאר שבע בשבוע שעבר עם משחק בית מול בני יהודה, שלכאורה היה אמור להיות פשוט. אבל כנראה שהלחץ עשה את שלו, היכולת המצוינת עד השבוע נגמרה והעייפות התחילה להשפיע.

במחצית הראשונה היא עוד שלטה, החזיקה בכדור לאורך כל המגרש ואף הובילה החל מהדקה ה-10 משער נפלא של עידן ורד, שחזר בגדול אחרי חודשים ארוכים של היעדרות. אבל בשנייה הכח נגמר, הצהובים-שחורים לא הורגשו כמעט לחלוטין ואיפשרו לבני יהודה לא רק להשוות אלא גם להיות קרובים יותר ליתרון מאשר המארחים. מי שהשווה היה רועי גורדנה, שבערב טוב שלו הבקיע דווקא בפנדל (52) ודווקא כזה שלא בטוח שהגיע לזהובים. ואלסקיס זרק את עצמו ברחבה כשאריק סאבו התקרב אליו, ואלי חכמון שרק בלי להסס. השופט חזר על הטעות גם בתוספת הזמן, הפעם לטובת בית"ר, אבל סאבו לא ניצל את ההזדמנות, בעט את הפנדל לקורה ומירר בבכי.

מהצד החיובי, בית"ר שברה שיא מועדון עם 35 משחקי ליגה ברציפות בהם כבשה. מהצד השלילי, עם נקודה אחת בלבד מאז מחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון הקבוצה של בני בן זקן שכבר חלמה על דאבל צריכה להתעורר ומהר. אם הפועל באר שבע תנצח מחר, מה שלא יהיה מפתיע לאור היכולת של הדרומיים בשבועות האחרונים, הפער בצמרת יעלה ל-6 נקודות.


שניות לפני ההחמצה הדרמטית בדקה ה-94. סאבו על הנקודה הלבנה (דני מרון)

הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה (חן עזרא, 58), טל כחילה, מיקי סירושטיין, חן דילמוני, אריק סאבו, קלאודמיר פריירה, שון גולדברג, עידן ורד (איתי שכטר, 71), אנתוני וארן, יקוב סילבסטר.


בני יהודה
: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, רועי גורדנה, יונתן כהן, מתן חוזז, נריוס ואלסקיס.

בני בן זקן. חייב להחזיר את הכח לקבוצה שלו (דני מרון)
בני בן זקן. חייב להחזיר את הכח לקבוצה שלו (דני מרון)

מהלך המשחק
דקה 1
: השופט אלי חכמון הוציא את המשחק לדרך באצטדיון טדי.

דקה 6: ההזדמנות הראשונה במשחק היתה של המארחת. גולדברג הגביה כדור מצוין לתוך הרחבה, סילבסטר התרומם ונגח טוב אבל זובאס היה במקום לקלוט.

דקה 10, בית"ר עולה ל-0:1: שובו של עידן ורד. הקשר, יותר מחמישה חודשים מאז שראה דשא בפעם האחרונה, קיבל כדור מסילבסטר במתפרצת נהדרת, רץ חצי מגרש, עבר את זובאס ועוד שחקן הגנה וגלגל לרשת הלא מוגנת.

ורד זורק את זובאס. איזו חזרה של הקשר (דני מרון)ורד זורק את זובאס. איזו חזרה של הקשר (דני מרון)

דקה 40: ההזדמנות הכי קרובה של בני יהודה במחצית הראשונה. ואלסקיס עמד בצד הרחבה והיה נראה שהוא עומד להגביה, אבל אז החלוץ חדר וסובב כדור לפינה, קליימן הגיב מצוין.

דקה 51: יונתן כהן בעט חזק, קליימן הדף ו-ואלסקיס נפל בדרך לריבאונד, השופט חשב שסאבו הפיל אותו ושרק לפנדל לא מוצדק.

דקה 52, 1:1: גורדנה מכניע את קליימן בבעיטת העונשין.

שחקני בני יהודה חוגגים. פתחו את המחצית השנייה טוב יותר (דני מרון)
שחקני בני יהודה חוגגים. פתחו את המחצית השנייה טוב יותר (דני מרון)

דקה 53: כמעט מהפך תוך דקה! גורדנה הוריד ליובל אשכנזי, שמ-30 מטרים שחרר פצצה שהחמיצה את השער בסנטימטרים.

דקה 56: בני יהודה קיבלה חיים חדשים בזכות השוויון. בארבע הדקות מאז השער, הזהובים הגיעו לשלושה מצבים כשהקרוב ביותר שבהם הגיע בעיטה נהדרת של מתן חוזז. קליימן הדף אותה בשנייה האחרונה, אבל הכדור הגיע ליונתן כהן שמ-3 מטרים מול שער ריק בעט למשקוף.

דקה 69: פעולה מצוינת של דילמוני, שהגביה מצד שמאל אבל סילבסטר לא הגיע בזמן לכדור.

ורד. שיחק מצוין אבל נגמר לו הכח והוחלף אחרי 70 דקות (דני מרון)ורד. שיחק מצוין אבל נגמר לו הכח והוחלף אחרי 70 דקות (דני מרון)

דקה 92: סילבסטר הכניס כדור לשכטר בתוך הרחבה, החלוץ צלל בלי שאף אחד נגע בו וחכמון העניק פנדל לא צודק גם לבית"ר.

דקה 94: סאבו בעט את הפנדל לקורה! המגן החמיץ הזדמנות לנצח את המשחק עבור בית"ר ופרץ בבכי.


לא הצליח לעצור את הדמעות. סאבו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי