דגו: 'אמרו לי בחייך מה אתה מאמין, אין סיכוי'

מסאי דגו
מסאי דגו | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון לא הקשיב לקולות וסיכם לאחר ה-0:2 מול סכנין: "מבטיח שאם נמשיך כך, ניתן פייט עד הסוף". אורמוש: "אם לא היינו מנצחים, 90% שהיינו יורדים". בנין: "משדרים לשחקנים שהעונה נגמרה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מסאי דגו רשם את ניצחונו הראשון כמאמן הפועל אשקלון, 0:2 על בני סכנין, ובחר להתייחס תחילה לאלה שלא האמינו בו ובקבוצתו. "אמרו לי מסאי, בחייך, מה אתה מאמין (שאשקלון תישאר בליגה), במה אתה מאמין, הרי אין לנו סיכוי", אמר המאמן הצעיר של המנצחת, "אז לא רק שאני מאמין אני מבטיח שאם נמשיך כמו ששיחקנו מול סכנין וניראה קבוצה חזקה ניתן פייט עד הסוף".

על הסיבות לניצחון: "הפגרה הגיעה לנו בעיתוי מצוין, עבדנו נורא קשה, ניצלתי אותה כדי להעביר מסרים ועקרונות משחק . עזר לנו מאוד שאנחנו כבשנו את הגול הראשון. יש פה חבר'ה גברים, חבר'ה שגם בעונה שעברה נשארו בליגה".

על הסיכויים להישאר בליגה: "אמרתי שאם ננצח ארבעה משבעה משחקים בפלייאוף נישאר בליגה. זה קשה, כבר המשחק הבא בסמי עופר מול מכבי חיפה הוא קשה אבל נבוא וניתן הכל".

על הקריסה של האקסית, הפועל כפר סבא, שנשרה לפלייאוף התחתון בלאומית: "אולי זה יישמע מוזר, אבל כואב מאוד על מה שקרה להם. מאוד התחברתי למועדון הזה".


אורמוש. "יש קצת יותר אופטימיות"


מירקו אורמוש,
כובש את אחד השערים:  "הניצחון מאוד עזר לסיכויים שלנו להישאר בליגה. אם לא היינו מנצחים היינו 90% יורדים. במשחקים האחרונים אנחנו נותנים אקסטרה, כולם מאמינים שאפשר להישאר, התחלנו להבקיע והתחלנו לנצח, יש קצת יותר אופטימיות".

מאמן סכנין, טל בנין, ניסה להסביר את ההפסד:  "משדרים לשחקנים שנגמרה הליגה וכך זה נראה. בעיה נוספת היא שאנחנו לא רגילים לשלוט במשחקים כמו שקורה בפלייאוף התחתון. אני לא מבטל את חסרונם של יובל אבידור וג'ורדן פושה, אבל יש לנו סגל מספיק גדול ומספיק שחקנים שיכולים היו להיכנס לנעליים שלהם וזה לא קרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי