יואב כץ ערך אסיפה עם השחקנים בסקייפ לפני מכבי נתניה

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים של הפועל חיפה שם דגש על מה שלא עבד בתבוסה מול בני יהודה ודרש לחזור למסלול הניצחונות. מיטרבסקי צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד קפילוטו, קלינגר מתלבט בין ורמוט לאיבנצ'יץ'

(גודל טקסט)

שבוע משונה עבר על הפועל חיפה. מצד אחד, הקבוצה חגגה ניצחון דרמטי על הפועל רעננה והעפילה לגמר גביע המדינה. מצד שני, היא הובסה 3:0 בחוץ מול בני יהודה והציגה יכולת חלשה ברוב דקות המשחק. במועדון הסבירו כי הירידה במשחק הליגה האחרון הגיעה בעקבות העייפות מגביע המדינה וקיימת ציפייה כי כבר מחר (שבת) מול מכבי נתניה תחזור הקבוצה ליכולת שמאפיינה אותה העונה.

הבעלים יואב כץ ערך אסיפה עם השחקנים דרך הסקייפ במטרה לשים דגשים גם על מה שלא עבד מול בני יהודה ודיבר על איך לחזור במהרה למסלול הנכון במשחק הבית החשוב מול מכבי נתניה. השחקנים מודעים לחשיבות המשחק ומבינים שהמאבק על המקום הרביעי עלול להיפתח לחלוטין אם יפסידו לקבוצה מעיר היהלומים.

"כולנו התאכזבנו מהדרך במשחק מול בני יהודה, אבל ידענו כבר לקום מהמצבים האלה העונה ונעשה זאת גם הפעם. הצוות המקצועי מוליך אותנו בצורה נכונה והעובדה שקלינגר בחחר לחבק אותנו אחרי ההפסד רק מראה את החיבור שיש כאן", הסביר שחקן בקבוצה.

בניגוד למשחק מול הכתומים, קלינגר צפוי לעלות הפעם עם ההרכז החזק ביותר שעומד לרשותו כאשר הוא יחסר רק את הבלם המורחק גריאל תמאש. מיטרבסקי, שלא שיחק בהפסד האחרון בגלל צהובים, ישוב להרכב וישחק במרכז ההגנה לצידו של קפילוטו. ההתלבטות הגדולה כרגע היא בין גילי ורמוט ליוסיפ איבנצ'יץ'.

קפטן הפועל חיפה עדן בן בסט דיבר לקראת המשחק מול מכבי נתניה: "אני מצפה משחק קשה מול יריבה שנמצאת בכושר מצוין, אבל אנחנו מסתכלים על עצמינו ואחרי התוצאה המאכזבת במשחק האחרון מול בני יהודה, אנחנו באים למשחק בבית שלנו מול הקהל להוכיח שזו הייתה מעידה וכולם יראו הפועל חיפה שונה".


יחזור להרכב? גילי ורמוט (ערן לוף)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, ריקי מיטרבסקי, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, גל אראל, ראדי גינסארי, גילי ורמוט (יוסיפ איבנצ'יץ'), עדן בן בסט ואלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי