המשחק מול מונטנגרו בוטל, בנבחרת ישראל נשמו לרווחה

שחקני נבחרת ישראל מודים לקהל
שחקני נבחרת ישראל מודים לקהל | דני מרון

הבלקנים שהיו אמורים להתארח בסמי עופר ב-5 ביוני, לא יגיעו בשל המצב הביטחוני. בנבחרת נרגעו לאור העובדה שהופעת השחקנים הערבים לעיני קהל יהודי ברובו הייתה עלולה לגרום לבעיות

(גודל טקסט)

נבחרת מונטנגרו, שהייתה אמורה לפגוש ב-5 ביוני את נבחרת ישראל למשחק ידידות באצטדיון סמי עופר, הודיעה היום (שלישי) על אי הגעתה בשל המצב הביטחוני. "ההתאחדות המונטנגרית קיבלה בהבנה את הנסיבות הנוכחיות בהן קשה להתחייב מתי יחול שינוי במצב הביטחוני בישראל ושתי ההתאחדויות בוחנות אפשרויות שונות לקיום מפגש", נמסר מההתאחדות לכדורגל.

סביב הנבחרת היו רבים שנשמו לרווחה ולא רק מהסיבה הפשוטה שהמצב במדינה לא מאפשר שגרת אימונים ומשחקים, אלא בעיקר בגלל המהומות בערים מעורבות וריבוי הפוסטים והציוצים של שחקנים משני המגזרים זה נגד זה. החשש היה כי משחק נבחרת עם שחקנים ערבים לעיני קהל יהודי ברובו, יגרום לאי נעימות בלשון המעטה, ואף מעבר לכך. אפילו שאלת זימונו של מואנס דאבור למשחק עלתה על הפרק, בעקבות הזעם שעורר הפוסט שבו חלוץ הופנהיים ציטט פסוק מהקוראן, שממנו עלה רושם של עידוד האלימות.

נכון לרגע זה, המשחק ב-9 ביוני בפורטוגל מול נבחרתו של כריסטיאנו רונאלדו יתקיים כסדרו, אבל ההערכה היא שהוא יחייב הכנה מיוחדת לנוכח המצב הפוליטי של ישראל בעולם בעקבות מבצע "שומר החומות".

דאבור. הפוסט שלו עורר זעם | דוברות ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי