במכבי חיפה בטוחים: אף שחקן לא ירצה לשבת שנה ביציע

קאיו
קאיו | ערן לוף

במועדון מתכוונים להגיע בהקדם להסדר עם קאיו וקלאוס על שחרורם. ריינן עשוי לפתוח מול אשדוד בשבת (20:30, ספורט4). קוסטדינוב, שמועמד לעזוב גם הוא, אמר בראיון: "כל משחק בליגה הישראלית הוא מאתגר"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפגוש בשבת הקרובה (20:30, שידור ישיר בספורט4) את מ.ס. אשדוד לאחד ממשחקי החוץ הקשים שמצפים לה בפלייאוף התחתון. במועדון מקווים כי הניצחון לפני הפגרה על הפועל עכו ירגיע את הרוחות, וגם קהל גדול יחסית ילווה את הקבוצה לעיר הדרומית.

מבחינה מקצועית, לא נראה כי יהיו שינויים רבים לקראת המשחק, כאשר ההתלבטות היא האם לתת לבלם ההולנדי אטיין ריינן דקות רבות יותר בכדי שיוכיח את עצמו לעונה הבאה. במועדון סבורים כי קיימת אופציה להשאיר את הבלם כזר שישי בקבוצה.

מי שצפויים לעזוב בוודאות הם צמד הזרים, הקשר קאיו אלבש והחלוץ סטפנוס אתנסיאדיס. השניים כבר מזמן לא בתוכניות של הקבוצה ובחיפה כבר החלו להציע אותם למועדונים אחרים. במועדון בטוחים כי השניים יגיעו להסדר כספי למרות החוזה הגבוה שיש להם גם לעונה הבאה ולא ירצו להישאר עונה נוספת. "אף שחקן לא ירצה לשבת ביציע כי זה יפגע משמעותית בקריירה שלהם", אמר הבוקר גורם במועדון.


קוסטדינוב. לאלאך יש דרישות אחרות (דני מרון)

מי שנמצא בספק לגבי העונה הבאה הוא הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב. האחרון צפוי להמשיך בהרכב גם בשבת, אבל המנהל הטכני מו אלאך מעדיף שחקן מסוג אחר בעמדה הזאת. בינתיים, התראיין הבולגרי לקראת המשחק הקרוב ואמר: "כל משחק בליגה הישראלית הוא מאתגר ואנחנו צריכים להיות מרוכזים במשך 90 דקות. אנחנו חייבים לתת את הכל כדי לנצח את המשחק".

קוסטדינוב התייחס גם לפגרת הנבחרות וסיפר: "שיחקנו שני משחקים ובשניהם שיחקתי 90 דקות. זאת הייתה חוויה מעניינת עבורי ועבור החברים שלי לנבחרת". לסיום התייחס הקשר לחוסר היציבות של חיפה ואמר: "אנחנו צריכים לחשוב לטווח הרחוק, בעיקר כי רובנו שחקנים בעונה הראשונה וגם החלפנו מאמנים במהלך העונה. עד סוף העונה יש לנו הזדמנות מצוינת להשיג תוצאות טובות על מנת שהקהל ומי שסובב אותו יהיו קצת יותר שמחים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי