חוגג חשף: חלוץ שניסיתי לרכוש בדצמבר נמכר כעת תמורת 12 מיליון דולר

אלי אוחנה, משה חוגג | ניב אהרונסון

בעלי בית"ר ירושלים סיפר כי עקב אחר כוכב ברזילאי בן 18 שמשחק בוואשקו ואף הציע תמורתו כשני מיליון דולר רק לפני כחצי שנה, אלא שהוא צפוי בקרוב לעבור בעסקת ענק. אלון אזוגי מכפר קאסם עשוי להצטרף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, ממשיך לעורר סערות ולייצר כותרות ברשתות החברתיות. אחרי שנראה כמי שמפזר רמזים על כך שירכוש את חשבון האינסטגרם הפרוץ של אייל ברקוביץ', הבוקר (רביעי) הוא השתמש ב"טוויטר" כדי לספר כיצד ניסה לרכוש לפני כחצי שנה בלבד חלוץ תמורת שני מיליון דולר ונתקל בסירוב. מדוע? כי כעת השחקן נמכר ב-12 מיליון דולר.

בצילום מסך שהעלה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים שיתף התכתבות בה הוא דן באפשרות לרכוש את החלוץ בן ה-18 טאלס מגנו, שחקן ואשקו דה גמה שלפני כשנה הוזכר כמי שמצא תחת עיניהם הבוחנות של אנשי ליברפול וכעת נמצא על סף מעבר לניו יורק פ.צ תמורת 12 מיליון דולר. "הצעתי 2 מיליון דולר על 50 אחוז וקיבלתי סירוב, חשבתי שהם מטורפים", כתב חוגג.

לעומת הברזילאי שבדרכו לפתוח הגדול, לספורט1 נודע כי בשבועות האחרונים מנהלת בית"ר ירושלים מעקב אחר המגן הימני של מ.ס כפר קאסם, אלון אזוגי. השחקן נחשב לאחד הכישרונות העולים בליגה הלאומית וקיימת אפשרות שבית"ר תצרפו בקיץ.

אלון אזוגי | מ.ס כפר קאסם

כידוע, בית"ר ירושלים תסיים היום את עונת המשחקים באכזבה גדולה. החבורה של יוסי מזרחי, שהפך למינוי השלישי העונה, תארח את הפועל חדרה במשחק ללא קהל (19:50 בספורט2). לקראת המשחק, אלירן עטר סיים כזכור את העונה ולא ישותף. גם אופיר קריאף בחוץ בשל האדום שספג.

השיח המרכזי בימים האלה נע סביב נושא הקיצוץ המתוכנן, עליו פורסם באתר ספורט1. משה חוגג מתכנן לקרוא למספר שחקנים לשיחה והם יצטרכו להחליט האם לקצץ בחוזים שלהם, או לעזוב. "שחקנים שיסרבו לקצץ, לא יישארו כאן", הבהיר גורם בבית"ר אתמול. "הקיצוץ לא נעשה בשל הקורונה, אלא בשל התוצאות העונה ומתוך הבנה שהקבוצה זקוקה למהפכה, בעיקר בחלק ההגנתי".

במקביל, עידן ורד הודיע לבית"ר כי הוא לא מתכוון לבחון הצעות אחרות עד הפגישה איתו. במועדון העריכו זאת והבהירו לקפטן כי בסיום ההליך של גיבוש התקציב, הוא הראשון שיוזמן לשיחה. לעידן ורד כבר הוצע חוזה לשנתיים בעל פה על ידי משה חוגג.

בשבוע שעבר פורסם כאן כי מינוי המאמן הזר עשוי לרדת מהפרק, זאת בשל המצב הביטחוני שמקשה על משה חוגג לקבל החלטה. כזכור, בין המועמדים נמצא גם מרקו בלבול, מאמן הנבחרת הצעירה. גם שמו של קובי רפואה עלה בעבר.

ממתין לפגישה על חוזה חדש. עידן ורד | דני מרון
עוד באותו נושא: משה חוגג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי