קלינגר: "לא שמח כמו שהייתי רוצה, הגמר יהיה אופרה אחרת"

מאמן הפועל ת"א לאחר העפלה לגמר גביע המדינה: "המצב בישראל בשבועיים האחרונים משפיע. עשינו דבר גדול אחרי עונה מתישה כזו. מגיע לבית"ר ת"א שאפו". הגמר: "מכבי חיפה או מכבי ת"א? לא משנה. אנחנו עדיין בחלום"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה הערב (רביעי) למעמד גמר גביע המדינה, זאת לאחר ניצחון 6:7 בפנדלים נגד בית"ר תל אביב/בת-ים. לראשונה מאז 2012, האדומים שבו למשחק הגמר של המפעל ועשויים לסיים את העונה בטעם מתוק במיוחד.

המאמן ניר קלינגר סיפר בסיום: "אני חייב להגיד את האמת, המצב בשבועיים האחרונים לא גורם לי לשמוח כמו שהייתי צריך לשמוח בעלייה שלנו לגמר. זה דבר גדול אחרי עונה מתישה כזו. צריך לזכור ששיחקנו נגד יריבה טובה, מגיע לה שאפו וכל הכבוד על איך שהיא שיחקה מולנו היום".

"היינו צריכים להכריע את המשחק בחצי הראשון. פסילת השער של לידור כהן? אני לא סגור על זה. בית"ר ת"א לאט לאט נכנסה למשחק וזה היה מאבק קשה. זכיתי בכמה גביעים בחיים. צריך לעשות את העבודה ולהעפיל לשלב הבא. הגמר יהיה משחק גדול, לא משנה אם זה יהיה נגד מכבי חיפה או מכבי תל אביב. נצטרך להתכונן, לנוח, להתעשת ולהשלים את החלום".

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

האם חשש במחצית השנייה כשדברים לא הלכו לקבוצה שלו: "אני לא עוסק בחששות, אני צריך להגיב. פתחנו טוב את החצי השני, החמצנו פעמיים, ואז האמצע שלנו נהיה רך. עשיתי את השינויים שהייתי צריך לעשות לדעתי. המשחק שוב התאזן ועבר לשליטה שלנו. בית"ר ת"א היא קבוצה של מעברים, זה ברור וידוע, התכוננו אליה. עשינו אליה הכנה פנומנלית".

"נכון שזה קשה ורק לנו יש מה להפסיד והם באים באנרגיות יותר חיוביות כי אנחנו אלה שצריכים לפחד – אבל המשחק שלהם ברור. יש להם כלים נדירים של מתפרצות. מה שחשוב שעלינו לגמר ושאנחנו עדיין בחלום. מה שיותר חשוב זה שנהיה כולנו עם תושבי הדרום והמרכז. צריך לתמוך בהם. זה עצוב וקשה, אני לא שוכח את זה".

משחק הגמר: "חוקי המשחק משתנים. היום היה לנו רק מה להפסיד בגלל היריבה, ובגמר זה יהיה סיפור אחר ואופרה אחרת. נצטרך להתכונן בצורה אחרת, אבל קודם נדע נגד מי נשחק ואז נתחיל להתכונן. זה אושר גדול למועדון, לבעלים ולאוהדים בעיקר, שמאוד חסרו לנו. עם 10,000 איש פה זה סיפור אחר, זה לחץ על היריבה. מאוד רצינו שהם היו איתנו פה. 15,000 אדומים חייבים להיות בגמר, אני מעריך שהגמר יהיה עם קהל, אני מקווה מאוד. נרצה להעניק להם מתנה אחרי עונה קשה. אני קורא להם מפה להתחיל להתכונן".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

מן העבר השני, המאמן המפסיד עמיר נוסבאום בכה בסיום ואמר: "אני כל כך גאה בשחקנים שלי. כאב לי הלב כי אני אוהב אותם, זו התפרקות של שנה שלמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי