האסלביינק: "כל הפוקוס שלנו על המשחק ביום ראשון"

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | ערן לוף

חלוץ קריית שמונה והקשר איסמעיל ריאן, השתתפו בטורניר של בתי הספר ודיברו לקראת חצי הגמר מול בית"ר ירושלים. שחקני הנבחרת הצעירה חזרו לאימונים מלאים

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה ביום ראשון מול בית"ר ירושלים שהוא ללא ספק המשחק החשוב של הקבוצה העונה כאשר ניצחון יקדם משמעותית את החוזים של שחקנים רבים לעונה הבאה ואילו הפסד יכול לגרום לסיום דרכם.

מבחינה מקצועית צפוי חיים סילבס לקבל סגל מלא פרט לעדן שמיר שכבר סיים את העונה, כאשר גם שחקני הנבחרת הצעירה חזרו לאימונים. במועדון שיבחו את הופעותם של הבלם עידן נחמיאס והחלוץ שון וייסמן ששיחקו בשני המשחקים. השניים אף נמצאים בתמונת ההרכב ביום ראשון. "מצד אחד הם היו תחת עומס כאשר שחקנים אחרים נחו ומצד שני העובדה ששמרו על רמת מוכנות גבוהה תביא אותם ככה גם לחצי הגמר", אמרו בקריית שמונה.

בינתיים בקבוצה ממשיכים בפעילות קהילתית והיום השתתפו הקשר איסמעיל ריאן והחלוץ נייג'ל האסלבנק בטורניר 'שער השוויון' שנערך בעיר. מדובר בטורניר בתי ספר יסודיים שנערך בחופשת הפסח. החלוץ התייחס למשחק החשוב ביום ראשון ואמר: "כל הפוקוס שלנו על המשחק הזה. אני חושב שאנחנו מגיעים מוכנים ויהיה משחק מיוחד. בית"ר קבוצה מצוינת ורואים את זה גם בטבלה אבל גם לנו יש מה למכור ואנחנו מאמינים בעצמנו. נדע להביא את היתרונות שלנו למשחק ונראה את האיכויות שיש לנו".

ריאן אמר במפגש עם הילדים: "להגיע ולראות אתכם נלחמים ככה בכל מפגש ובכל משחק מכניס את כולנו לפרופורציות. חצי גמר תמיד מרגש ונגיע מרוכזים במטרה להביא את היכולות שלנו ולעלות לגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי