גבריאל ז'סוס דחה את הצעת מנצ'סטר סיטי לשדרג את חוזהו

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | AFP

הברזילאי הצעיר סירב להעלאת שכרו ל-90 אלף ליש"ט בשבוע, בטענה ששיחות על תנאיו ייערכו בתום המונדיאל. סיטי חוששת: למרות שחוזהו מסתיים ב-2022, יהיו קבוצות שינסו לפתות. דיווח: איסקו רוצה לשחק תחת פפ

(גודל טקסט)

גבריאל ז'סוס לא ממהר לחדש את חוזהו במנצ'סטר סיטי, כך מדווחים הבוקר כלי התקשורת באנגליה. הכוכב הברזילאי של הסיטיזנס, שגם כבש אמש את שער הניצחון ב-0:1 במשחק ההכנה של נבחרתו בגרמניה, קיבל הצעה חדשה לפיה יוכל לשדרג את חוזהו ל-90 אלף ליש"ט לשבוע, אבל הוא החליט לדחות את השיחות עד אחרי המונדיאל.

במנצ'סטר סיטי לא חוששים שהוא יברח להם מפני שיש לו חוזה עד 2022, אבל במועדים מודעים לכך שאם ז'סוס יצטיין בגביע העולם לא מן הנמנע שהוא יזכה להצעות שלא יוכל לסרב להן. כידוע, ז'סוס הגיע לסיטי עם שכר נמוך יחסית של 65 אלף ליש"ט, הרי שהוא היה הימור של פפ גווארדיולה שרכש אותו בגיל 19 ולא היה ברור אם כלל יתאקלם בכדורגל האנגלי הקשוח. אחרי שתי פציעות לא קלות הוא שוב הפך לאחד משחקני המפתח של מי שתזכה רשמית באליפות הפרמייר-ליג בחודש הבא.

"דיילי מייל פרסם שסיטי תהיה מוכנה להתגמש עד שכר של 100 אלף ליש"ט, אבל שני הצדדים הסכימו לחכות עד אחרי הגביע העולמי. ז'סוס אמור ללהיות החלוץ שייכנס לנעליו של סרחיו אגוארו כחלוץ המוביל כשזה יעזוב לאינדפנדיינטה ב-2020, כך לפי הצהרת קון לאחרונה. פרננדיניו, חברו של ז'סוס לקבוצה ולנבחרת, אמר שהחלוץ הצעיר בהחלט יכול להיות רונאלדו החדש עבור הסלסאו (הכוונה כמובן לא לכריסטיאנו).


ז'סוס במדי נבחרת ברזיל. הצלחה במונדיאל תוביל להצעות מפתות? (AFP)

במקביל, מי שעשוי להצטרף בקיץ למנצ'סטר סיטי לפי דיווחים בשעות האחרונות הוא איסקו, קשר ריאל מדריד שהצטיין ב-1:6 של ספרד על ארגנטינה עם שלושער. פורסם שסיטי שתהיה מוכנה לשלם עליו 75 מיליון ליש"ט, אחרי שאיסקו דחה פעמיים בעבר הצעות של סיטי לרכוש אותו מריאל מדריד מכיוון שהאמין שיוכל לתפוס מקום בהרכב של הבלאנקוס.

איסקו עשוי להגיע על המשבצת של אלכסיס סאנצ'ס וריאד מאחרז שהיו מבוקשים אצל פפ ולא הוחתמו בסופו של דבר, כשדקות המשחק הדי מועטות שלו במדריד עשויות לגרום לו לבקש לעזוב. מקור במועדון אמר: "רצינו את איסקו הרבה זמן והוא העדיף להישאר בריאל, אבל כעת דברים השתנו. הוא רוצה מאוד לשחק תחת פפ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי