בכר: "אליפות בלי ניצחון על מכבי ת"א? אתה יודע את מה זה מעניין לי"

מאמן מכבי חיפה לאחר ההפסד 2:0 בחצי גמר הגביע: "כבר אחרי 10 דקות ראיתי לאן המשחק הזה הולך, הם עלו עלינו בארבע רמות. מבטיח שנגד אשדוד נראה אחרת". לביא: "אולי המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיוותה להוריד את הקוף מהגב עם ניצחון על מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע שהיה עשוי לקרב אותה משמעותית לדאבל ראשון אחרי 30 שנה. אך הירוקים לא הצליחו להסתדר מול האלופה נטולת מרבית הזרים ונוצחה 2:0 בסמי עופר לעיני 200 תושבי עוטף עזה.

כעת נותרה למכבי חיפה מטרה אחת – לזכות באליפות ראשונה אחרי עשר שנים והמשימה הבאה תהיה במשחק הבית נגד מ.ס. אשדוד כאשר במועדון וכולנו מקווים שהמפגש יתקיים באצטדיון מלא.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר לאחר המשחק: "אליפות בלי ניצחון על מכבי תל אביב? אתה יודע את מה זה מעניין לי. לא הגיע לנו לנצח, כבר אחרי 10 דקות ראיתי לאן המשחק הזה הולך. ביום כזה שאנחנו באים כל כך רכים לקבוצה כזאת אי אפשר למצוא פתרונות, אחד המשחקים הפחות טובים שלנו והפסדנו בצדק. הם עלו עלינו בארבע רמות, אבל זה קורה, אנחנו עדיין עושים עבודה מצוינת. אמרתי לשחקנים שאנחנו עושים עונה טובה והמטרה היא עכשיו יום ראשון, אנחנו נוכל לקחת אליפות ואנחנו מכוונים לשם".

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

השחקנים היו בלחץ: "אני לא חושב שהיינו פייבוריטיים, פגשנו קבוצה טובה וזה היה מראש 50-50, אבל אם אנחנו לא נבוא אגרסיביים, אז זאת התוצאה וזה לא מפתיע. המשחק נגד אשדוד? אין לי ספק שנעשה את הסוויץ', אני מקווה ומאמין שזה יהיה עם אצטדיון מלא ואני מבטיח לכם שזה יהיה אחרת".

נטע לביא הוסיף: "לא הגיע לנו לנצח, זה אולי היה המשחק הכי גרוע שלנו, אין אבל מה לעשות. עכשיו צריך ללכת קדימה. אפשר לתרץ, פשוט לא באנו מוכנים וזו התוצאה, אנחנו עם הפנים קדימה. צריך לעשות את הסוויץ' כמה שיותר מהר. המשחק נגד אשדוד? אנחנו לא חושבים על אליפות, רוצים רק לנצח את המשחק הקרוב ואם לא נשנה את הגישה זה לא יקרה. ההפסד נגד מכבי ת"א מאכזב? אני חושב על מכבי תל אביב, חושב רק עלינו".

נטע לביא | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: ברק בכר, נטע לביא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי