וושינגטון הביסה 115:142 את אינדיאנה ועלתה לפלייאוף

ראסל ווסטברוק | Will Newton/Getty Images

ביל קלע 25 נק' ב-28 דק', ווסטברוק נותר במרחק שני אסיסטים מטריפל דאבל וכששני הכוכבים עושים ככל העולה על רוחם, הם בלתי ניתנים לעצירה: כנגד כל הסיכויים, הוויזארדס סיימו במקום ה-8 במזרח ויפגשו את פילדלפיה

(גודל טקסט)

היא הייתה אחת מנמושות הליגה, שיחקה כדורסל שספג ביקורות נוקבות ועל פי הדיווחים גם מעמדו של המאמן סקוט ברוקס היה רחוק מלהיות יציב בלשון המעטה, אבל למרות הכל – וושינגטון וויזארדס חוזרת לפלייאוף ה-NBA לאחר היעדרות בת שנתיים. הלילה (בין חמישי לשישי), במשחק על כל הקופה, דרסה וושינגטון וויזארדס 115:142 את אינדיאנה פייסרס במשחק ה"פליי אין" המכריע ותפסה את המקום השמיני במזרח, כל הדרך לסדרה מול המוליכה במזרח, פילדלפיה 76' החל מיום ראשון בערב.

דני אבדיה הפצוע לא ישוב לפרקט בזמן כדי לחוות פלייאוף ראשון כבר בעונתו הראשונה מעבר לים, אבל הוא צפה מקרוב בהצגה הכי טובה בעיר: ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל עשו פשוט התעללו בהגנת הפייסרס ברבעים השני והשלישי, אותם ניצחו המקומיים ב-13 וב-17 נקודות בהתאמה והותירו את אינדיאנה מחוץ לפלייאוף לראשונה מזה חמש שנים.

ווסטברוק קלע 18 נקודות, לקח 15 כדורים חוזרים ונותר במרחק שני אסיסטים מטריפל דאבל נוסף, ביל קלע 25 נקודות ב-28 דקות בלבד על הפרקט ושניהם זכו למנוחה ברבע האחרון לאור ההפרש הגדול שנפער בין הקבוצות. גם רוי האצ'ימורה בלט עם 18 נקודות ומהספסל תרם דניאל גאפורד 15 נקודות.

דומנטאס סאבוניס עם טריפל דאבל של 19 נקודות, 11 כדורים חוזרים ו-10 אסיסטים בלט באינדיאנה וסייע לו מלקולם ברוגדון עם 24 נקודות, אבל זה היה רחוק מלהספיק מול כוכבי הוויזארדס, שעשו את הבלתי ייאמן ועל אף שבתחילת אפריל הקבוצה עוד הייתה במאזן 32:17 עגום במיוחד, כעת היא עם 38:34 ועם הכרטיס השמיני והאחרון במזרח לפלייאוף.

בראדלי ביל ורוי האצ'ימורה | Will Newton/Getty Images
דניאל גאפורד | Will Newton/Getty Images
עוד באותו נושא: בראדלי ביל, ראסל ווסטברוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי