חזיזה ב-11, גם רוקאביצה צפוי לפתוח: "חולמים על רגע הזכייה באליפות"

מכבי חיפה תוכל לחגוג רשמית זכייה בצלחת אם תנצח את מ.ס אשדוד ובמקביל מכבי ת"א תפסיד בפ"ת, שחקן בקבוצה הודה לאחר ההפסד בחצי גמר הגביע: "זה הזמן לתת את האקסטרה". הקשר ישוב להרכב במקום אבו פאני המוצהב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יומיים אחרי שמכבי חיפה הפסידה בביתה למכבי תל אביב, הודחה מגביע המדינה והתנפץ חלום הדאבל לו היא מחכה 30 שנה, מכבי חיפה תסיים היום (שבת) את הכנותיה לקראת מה שעשוי להיות משחק האליפות כבר מחר ב"סמי עופר" נגד מ.ס אשדוד.

מיד לאחר ההפסד למכבי תל אביב שלשום, כבר בחדר ההלבשה, המאמן ברק בכר חרג ממנהגו, שוחח עם השחקנים וביקש מהם לשכוח מהגביע במהרה ולעשות את הכל כדי להגיע מוכנים למשחק נגד מ.ב אשדוד. בכר והצוות שלו מבינים שהיכולת המקצועית לבדה לא מספיקה ושיש להכין את השחקנים גם בפן המנטלי, כשהם כרגע ביתרון של ארבע נקודות על מכבי תל אביב – שהפסד שלה נגד מכבי פתח תקווה עשוי להבטיח זכייה באליפות כבר מחר, אם מכבי חיפה תנצח ותפתח פער של שבע נקודות בפסגה. כ-26 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון.

נראה כי להרכב של ברק בכר ישוב דולב חזיזה שלא פתח בגביע והוא יחליף את מוחמד אבו פאני המוצהב. כך תורגל באימון המסכם. שינוי נוסף – ניקיטה רוקאביצה מלך השערים יחליף את גודסוויי דוניו, מעבר לכך הייתה התלבטות לגבי עמדת המגן הימני אך רז מאיר זוכה לעדיפות על ארנסט מאבוקה. "זה הזמן לתת אקסטרה בתקווה שנחגוג אליפות כבר מחר או במשחק אחרי זה נגד קריית שמונה. אנחנו חולמים על האליפות, אבל זה זמן לשמור על דריכות ולהגיע מוכנים", אמר שחקן בקבוצה.

מאבוקה בניצחון באשדוד לפני כחודש | טל לוי

לקראת המשחק אמר המאמן ברק בכר: "אנחנו שמים את ההפסד בגביע בצד ומתרכזים במטרה הכי חשובה שהיא הליגה. הוכחנו שגם אחרי הפסדים ותוצאות לא טובות נשארנו ביחד, הצלחנו להרים את עצמנו ולשמור על מוטיבציה ולשחק טוב. – זו השאיפה גם ביום ראשון נגד קבוצה טובה שתבוא לשחק כדורגל. מאמין שיהיה אצטדיון מלא והקהל יעזור לנו".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, חוסה רודריגס, דולב חזיזה, עומר אצילי, צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי