ברקת: היו לנו רגעים פחות טובים השנה, גאה בכם על ההליכה המשותפת

ברק בכר, אלונה ברקת, משה ממרוד ורוביק דנילוביץ'
ברק בכר, אלונה ברקת, משה ממרוד ורוביק דנילוביץ' | ליאור מוסקוביץ

נשיאת הפועל באר שבע נשאה נאום בהרמת הכוסית לכבוד חג הפסח: "העונה הזאת מאתגרת במיוחד". ראש העיר דנילוביץ': "כמה טוב שיש לנו את אלונה בב"ש ובכדורגל. בכר נכנס לנו ללב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה היום (שני) הרמת כוסית לכבוד חג הפסח הקרוב, באירוע בו נכחו נשיאת המועדון אלונה ברקת, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', חבר הכנסת אלי אללוף והבעלים של תדיראן שמשמש כספונסר הראשי של הקבוצה, משה ממרוד. בטקס הרמת הכוסית לקראת חג הפסח, שנערך באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע, בנוס השתתפו הנהלת הקבוצה בראשות המנכ"ל אסי רחמים, הצוות המקצועי בראשות המאמן ברק בכר וכמובן כל סגל השחקנים.

"בראש השנה אנחנו נפגשים בתחילת עונה ובפסח אנו לקראת סוף העונה", פתחה ברקת. "העונה הזאת הייתה מאתגרת במיוחד ומלאה באתגרים לא פשוטים שהקבוצה נכונה להם. האצטדיון שלנו ידוע באנרגיות החיוביות, בקבל האורחים שלו וברגעים המוצלחים, אך השנה היו רגעים גם פחות טובים. דרכינו היא אחרת של ערבות הדדית, צניעות. רק עם הערכים האלה נגיע להישגים והצלחות. אני גאה בכם על ההליכה המשותפת ומאמינה שזאת הדרך להצלחה ולהגשמת חלומות".

ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ' הוסיף: "כמה טוב שיש לנו את אלונה בכדורגל הישראלי ובבאר שבע. משה ממרוד נותן החסות אתה תמיד תהיה באר שבעי בשבילנו ואנחנו תמיד גאים בך על הכבוד שאתה מביא לעיר.  השושבין האמיתי שאלונה באה לטרנר הוא חתן פרס ישראל. אסי רחמים, גדלנו יחד ויצא ממך משהו בסוף. במתמטיקה לא הלך לנו, אבל יצא ממך משהו. ברק בכר, נכנסת ללב שלנו ותודה רבה לך על הכל. ב"ש זה הרבה מעבר לקבוצת כדורגל. תשמרו על המשפחתיות. אתם משדרים אופטימיות חסרת תקנה ומדביקים את התושבים שלנו לעשות דברים טובים. לתרום, להתגייס ולתת. הדבר הכי גדול שיש במועדון הזה הוא שנשארתם צנועים ופשוטים ועל זה חייבים לשמור. הישגים זה חשוב אבל אנושיות רגישות וגאוות יחידה זה חשוב לא פחות. תמשיכו לגרום לנו לאושר".


ברק בכר, ברקת, ממרוד ודנילוביץ' בהרמת הכוסית (ליאור מוסקוביץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי