אגוארו חשף: אחזור לאינדפנדיינטה ב-2020

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

החלוץ הארגנטינאי גילה בראיון שיחזור לקבוצת נעוריו בתום החוזה שלו ויסגור מעגל. דיווח: ז'ורז'יניו מבוקש בסיטי, גם מנצ'סטר יונייטד וליברפול מעוניינות

(גודל טקסט)

מלך השערים של מנצ'סטר סיטי ואחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון, סרחיו אגוארו, כבר חושב על היום שאחרי, ובתום החוזה שלו בקבוצה ב-2020 הוא מתכנן לחזור לקבוצת נעוריו אינדפנדיינטה הארגנטינאית. בראיון ל"פוקס ספורט" אמר החלוץ בן ה-29 שהוא רוצה לסגור מעגל מעגל ולחזור לקבוצה בה החל את הקריירה ב-1997 ועזב ב-2006 לאתלטיקו מדריד ולאחר מכן עבר לסיטי, בה זכה עד כה בשתי אליפויות וצפוי לזכות בקרוב בשלישית שלו במועדון.

"החוזה שלי בסיטי מסתיים ב-2020 ואז אחזור לקבוצה שלי בארגנטינה", אמר אגוארו, שלא נכלל בסגל הנוכחי של נבחרת ארגנטינה בגלל פציעה בברכו. העונה הוא כבש 21 שערים בפרמייר-ליג ו-30 בכל המסגרות. הפציעה של אגוארו הגיעה בזמן לא מתאים לקבוצה ולנבחרת והייתה מוזרה מאוד. הוא ניסה להקפיץ מעל שוער באימון הקבוצה ונפצע בברכו. בעקבות זאת, החמיץ גם את הניצחון 0:2 של קבוצתו נגד סטוק וכאמור לא שותף בניצחון נבחרתו 0:2 על איטליה, למרות שנסע עם הנבחרת ועזב את מחנה האימונים לפני המשחק נגד ספרד.

בלי קשר לעזיבה העתידית של אגוארו, סיטי היא אחת הקבוצות שעוקבת אחרי קשר נאפולי בן ה-25, ז'ורז'יניו. הברזילאי שקיבל אזרחות איטלקית ושיחק במדי הסקוואדרה אזורה מול ארגנטינה מבוקש גם ביריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, ולפי ידיעות באנגליה, השדים האדומים נמצאים במו"מ עם ז'ורז'יניו וכבר ערכה איתו שיחות. גם ליברפול הביעה עניין.


אגוארו. יחזור הביתה ב-2020 (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי