לברון ג'יימס הפר את נהלי הקורונה, אך ישחק בפתיחת הפלייאוף

לברון ג'יימס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

ב-ESPN דווח כי במהלך השבוע האחרון כוכב הלייקרס נכח בהשקה של מותג טקילה שהוא השקיע בו, אך בשל העובדה שהכניסה לאירוע הותנתה בהצגת תעודת מתחסן או בדיקת קורונה שלילית, השחקן לא צפוי להיענש

(גודל טקסט)

רגע לפני פתיחת פלייאוף ה-NBA, דיווח מסקרן פורסם לפנות בוקר (בין שישי לשבת) בארצות הברית: ב-ESPN נטען כי כוכב לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס הפר את הנחיות הקורונה של הליגה במהלך השבוע האחרון, כאשר נכח בהשקה של מותג טקילה יחד עם הראפר דרייק ואורחים נוספים.

כתב הרשת האמריקאית, דייב מקמנמין, דיווח כי ג'יימס הגיע לאירוע בתור אחד המשקיעים במותג, בערב שלפני המשחק נגד גולדן סטייט ווריירס בטורניר הפליי-אין. "מדובר בהפרה של נהלי הקורונה שסוכמו מראש ולאור מקרים דומים שקרו ברחבי הליגה, טיפלנו בכך ביחד עם הקבוצה", כך צוטט אחד מאנשי ה-NBA בידיעה.

חשוב לציין כי כלל המוזמנים להשקה היו מחויבים בהצגת תעודת מתחסן מפני נגיף הקורונה, או לחילופין בדיקת קורונה שלילית. בעקבות כך, בתוספת העובדה כי לא ידוע על אף נדבק שנכח באירוע, על פי כתב "האתלטיק" ביל אורם "מדובר בהפרה פחות חמורה". לא ברור האם הוטלה על לברון איזושהי סנקציה במסגרת הקבוצה או הליגה בשל הפרת הנהלים, אך בכל מקרה הוא שיחק נגד הווריירס, כידוע, ושיתופו במשחק הראשון בסדרה נגד פיניקס סאנס לא מוטל בספק.

לברון. אמור לשחק בפלייאוף כרגיל | Kevork Djansezian/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי