בבית של כריסטיאנו: מסי התאמן במתחם של ריאל מדריד

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

למרות הדיווחים שישוחרר מהמשחק, כוכב ברצלונה התאמן כרגיל במתחם האימונים של ריאל מדריד לקראת המשחק בשלישי מול ספרד (22:30, ספורט4). די מריה בראיון ל"אולה": "אוכל לספר לבנותיי שחלקתי עם מסי מגרש"

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה מתכוננת למשחק הידידות בספרד ביום שלישי הקרוב (22:30, שידור ישיר בספורט4) שייערך באצטדיון "וונדה מטרופוליטנו". האלבסלסטה מתאמנים במתחם האימונים של ריאל מדריד, ומטבע הדברים מי שתופס את מירב תשומת הלב באימונים הוא כוכב ברצלונה ליאו מסי, שמתאמן לראשונה בקריירה למתחם האימונים של היריבה המרה וכריסטיאנו רונאלדו.

אחרי שלא שיחק ב-0:2 על איטליה בעקבות פציעה בשריר הירך, מסי הפתיע כשלקח חלק כרגיל באימונים הפיזיים והמשחקונים של חורחה סמפאולי. לפי מקורות בחדר ההלבשה של סגנית אלופת העולם, הכוכב כשיר לשחק מול ספרד, אך מאמנו מעדיף לא לקחת סיכון וככל הנראה יקבל החלטה ברגע האחרון. אם מספר 10 לא ישחק מול "לה רוחה", ג'ובאני לו סלסו או מנואל לנסיני עשויים להחליפו בשלישי.

מוקדם יותר, בדיווח שהתברר בסופו של דבר כשגוי, פורסם ב"אס" שסמפאולי החליט לא לסכן כלל את מסי ושחרר אותו מהמשחק מול ספרד, ושהוא עף עשוי לחזור מוקדם מהרגיל לברצלונה.

בתוך כך, אנחל די מריה סיפר בראיון בארגנטינה על החוויה לשחק לצדו של מסי: "אני אוהב לשחק איתו. הוא מדהים ובלתי נשכח. זה משהו שאוכל לספר עליו בעתיד לבנות שלי. שהייתי שם וחלקתי איתו את אותו כר דשא. לשחק עם מסי זה הדבר הכי גדול שקרה לי בכדורגל. אין ספק בכלל שהכדורגל העולמי חייב למסי זכייה אחת במונדיאל בגלל כל מה שהשיג בחייו ככדורגלן. ברור שאנחנו החברים שלו בנבחרת רוצים לעזור לו".

ליאו מסי. דאגה (AFP)
ליאו מסי. התאמן כרגיל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי