יחגגו אליפות? יותר מ-26 אלף אוהדי מכבי חיפה יגיעו לסמי עופר

אוהדי מכבי חיפה , היציע הצפוני
אוהדי מכבי חיפה , היציע הצפוני | מאור אלקסלסי

הירוקים יפגשו את אשדוד ב-21:00 ויוכלו להבטיח צלחת ראשונה אחרי עשור אם ינצחו ובמקביל מכבי ת"א תפסיד למכבי פ"ת (20:55, ספורט4). רוקאביצה וחזיזה יחזרו להרכב, גם מאבוקה בתמונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי חיפה כבר לא יכולים לחכות. יותר מ-26 אלף ירוקים הבטיחו את מקומם במגרש לקראת הקרב הערב (ראשון, 21:00) מול מ.ס אשדוד באצטדיון סמי עופר, שלראשונה מאז פרוץ הקורונה יהיה מלא. בתסריט האופטימי ביותר, המשחק הערב עשוי להיות משחק אליפות, זאת במידה שהקבוצה מהכרמל תנצח ובמקביל מכבי תל אביב תפסיד למכבי פתח תקווה (20:55, שידור ישיר בספורט4).

"אין ספק שיש התרגשות, אבל יש גם דריכות. כולם מבינים שצריך לעשות את העבודה, ואם זה לא יקרה היום אז זה יקרה ברביעי", אמרו במועדון. בימים האחרונים, כחלק מההכנה למשחק החשוב מול אשדוד, ניסה הצוות המקצועי יחד עם היועצים המנטליים לעשות את ההתנתקות מההפסד בחצי גמר גביע המדינה למכבי ת"א. נשיא מכבי חיפה, יענקל'ה שחר, הגיע לאחד מהאימונים שנערכו בסוף השבוע האחרון ועודד את השחקנים.

המאמן ברק בכר יבצע מספר שינויים ביחס להרכב שהפסיד למכבי ת"א. דולב חזיזה יחזור ל-11 על חשבונו של מוחמד אבו פאני, שייעדר בעקבות צבירת תשעה כרטיסים צהובים. המשמעות – צ'רון שרי יוסט מהאגף אל מרכז השדה. ארנסט מאבוקה נמצא בתמונה גם הוא ועשוי לעלות על חשבון רז מאיר.

צ'רון שרי | אריאל שלום

שחקן נוסף שצפוי לקבל קרדיט בהרכב הוא ניקיטה רוקאביצה. מלך שערי הליגה לא פתח בהרכב מאז המחזור השני של הפלייאוף העליון, ב-1:1 מול מכבי ת"א בתחילת חודש אפריל, ובכרמל מקווים שהאוסטרלי יחזור במאני טיים לכושר שאפיין אותו בתחילת העונה. "אם הוא ייתן שער אליפות התקופה הפחות טובה שלו תישכח", אמרו בחיפה.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה (רז מאיר), עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, נטע לביא, צ'רון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, ניקיטה רוקאביצה.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי