קונטה בספק גדול לחצי הגמר, קלטינס ייעדר בוודאות

אנטואן קונטה עם אורן ביטון
אנטואן קונטה עם אורן ביטון | דני מרון

מכת פציעות קשה בבית"ר ירושלים: ממתינים לחוות דעת רפואית נוספת בנוגע למצבו של הצרפתי, הקשר עדיין סובל מקרע בשריר. גם שכטר בספק, ז'אורז'יניו חזר להתאמן. הייסטר ייעדר עוד חודש לפחות

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים התבשרו הערב, כי בבדיקת MRI שעבר המגן-בלם הצרפתי אנטואן קונטה, נתגלעו ממצאים המעידים על קרע קטן במיניסקוס, ונכון לעכשיו השחקן צפוי להיעדר בתקופה הקרובה.

קונטה שנפגע בברכו בניצחון הליגה נגד מכבי נתניה בשבת, נמצא בספק גדול למשחק חצי גמר גביע המדינה ב-1 באפריל ובספק רב גם למשחק העונה נגד הפועל באר שבע, שלושה ימים לאחר מכן. נכון לעכשיו ממתינים בבית"ר לחוות דעת רפואית נוספת בנוגע לפציעתו של קונטה ואז גם יוחלט סופית על אופן הטיפול בפגיעה, שיקום הדרגתי תוך כדי מנוחה וטיפולים, או הליך כירורגי שיצריך ניתוח.

בבית"ר מתמודדים בימים אלה עם מכת פציעות גדולה, כאשר בנוסף לקונטה, מי שייעדרו בוודאות מחצי הגמר הם דוד קלטינס שסובל מקרע חלקי בשריר הירך ומרסל הייסטר, שייעדר עוד חודש לפחות בשל קרע ברצועה הצידית בברכו. החלוץ איתי שכטר שסובל ממתיחה חזקה בגיד, מרגיש בימים האחרונים הטבה במצבו, אולם גם הוא עדיין בספק לחצי הגמר.

הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שהחלים מדלקת באיזור הברך, חזר חלקית להתאמן ובימים הקרובים יתבהר מצבו לקראת המשך המשחקים. רשימת הפצועים לא נגמרת וגם הבלם מיקי סירושטיין שנפגע באיזור המותן, סובל ממתיחה ועובר טיפולים.

אנטואן קונטה. בספק גדול לחצי (דני מרון)
אנטואן קונטה. בספק גדול לחצי (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי