אלגרי מחכה לריאל מדריד, ספאלטי צפוי להחליף את גאטוסו בנאפולי

לוצ'יאנו ספאלטי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

לאחר שהפרטנופיי מעדו, סיימו במקום החמישי ונותרו מחוץ לליגת האלופות, דה לאורנטיס מיהר לאשר באמצעות הטוויטר כי גאטוסו סיים את דרכו. גם סימונה אינזאגי מועמד, אך אקס אינטר צפוי להתמנות

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

בעשרת המחזורים האחרונים של הסרייה A, מעדה נאפולי רק ארבע פעמים: היא הפסידה ליובנטוס בטורינו בשבוע הראשון של אפריל וסיימה בשלוש תוצאות 1:1, כולן במגרשה הביתי: נגד אינטר, קליארי ו-ורונה. מה שמפתיע במיוחד הוא שהמעידה האחרונה הייתה אתמול (ראשון), במחזור סיום העונה, מול קבוצה שממש לא היה לה על מה לשחק, ו-2 הנקודות היקרות שאיבדו ג'נארו גאטוסו ושחקניו עלו לה במקום בליגת האלופות.

נאפולי התייצבה למחזור ה-38 מהמקום הרביעי עם 76 נקודות במאזנה, אחת יותר מיובנטוס ואחת פחות ממילאן, אלא שה-1:1 הביתי נגד ורונה הוריד אותה למקום החמישי והיא תיאלץ להסתפק בליגה האירופית. מיד לאחר המשחק, ממש דקות בודדות משרקיקת הסיום, הבעלים אאורליו דה לאורנטיס כבר הצהיר באמצעות הטוויטר על פרידה ממאמנו, כצפוי יש לומר: "רינו היקר, שמחתי להיות איתך במשך כמעט שתי עונות. אני מודה לך על עבודתך ומאחל לך הצלחה היכן שלא תהיה. חיבוק גדול לאשתך ולילדים".

לפי העיתון האיטלקי "גאזטה דלו ספורט", דה לאורנטיס ואנשיו מתכננים למנות מאמן בהקדם ועל אף שהקבוצה פספסה את ההעפלה לליגת האלופות בעקבות ה-1:1 אמש, הכוונה היא למנות מאמן בכיר מאוד ופנייה כבר נעשתה למסימיליאנו אלגרי, שלאחרונה הוזכר כמועמד לריאל מדריד אם זינדין זידאן יעזוב. לפי הדיווח, אלגרי ביקש זמן לחשוב על ההצעה וכעת ראשי נאפולי ממתינים – כמובן שגם הוא מחכה לאיתות מריאל מדריד וייתכן שהעובדה שנאפולי תשחק רק בליגה האירופית תוביל לסירובו בין כה וכה.

המועמד הנוסף והמוביל לאור האמור לעיל הוא לוצ'יאנו ספאלטי, שאיתו כבר יש סיכום עקרוני על כל תנאיו. ספאלטי לא עבד בשנתיים האחרונות כלל, מאז עזב את אינטר. ספאלטי בן ה-62, שבעשור הקודם עבד בזניט סנט פטרסבורג הרוסית, שב לקדנציה נוספת ברומא וכאמור באינטר במשך שנתיים עד מאי 2019, מועדף על פני סימונה אינזאגי שמדריך את לאציו בחמש השנים האחרונות.

ג'נארו גאטוסו | Francesco Pecoraro/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי