אבישי גורדון: "הפכנו להיות ממאמנים לפסיכולוגים"

אבישי גורדון | דני מרון

מאמן גלבוע/גליל התראיין ל-103 לקראת היישורת האחרונה של הבית העליון וסיפר על המצב המורכב בעקבות המצב הביטחוני: "הזרים חשבו ורצו לעזוב, סיטואציה לא פשוטה לראות טילים". על הפועל ירושלים: "קורה שם משהו"

(גודל טקסט)

אחרי ניצחון החוץ הגדול של הפועל גלבוע/גליל על הפועל אילת לאחר ההארכה, מאמן הקבוצה, אבישי גורדון, התראיין ל-103FM וסיפר על התקופה הקשה שעברה על הקבוצה בעקבות המצב הביטחוני ועל המשך העונה לקראת הפלייאוף הקרב ובא.

ההצלחה בהשארת הזרים בישראל לאור המצב: "ייאמר לזכות גלבוע/גליל שזו מערכת מאוד משומנת ומחוברת. המושג "משפחה" חרוט על הדגל. הייתה תקופה לא פשוטה, הזרים חשבו ורצו לעזוב. הם נמצאים בסיטואציה לא פשוטה – אמנם הטילים לא הגיעו לגלבוע אבל לראות טילים זו תקופה לא פשוטה. הפכנו להיות ממאמנים לפסיכולוגים. אני שמח שהם נשארו, עכשיו רק מסתכלים קדימה. יש לנו חיבור טוב: גם הישראלים כמו יפתח זיו ונתנאל ארצי עושים עוד צעד קדימה, ותוסיף על כך את הזרים. מצפה לנו שבוע מאוד קשה: היה משחק מול אילת ועכשיו נפגוש את הפועל חולון ואת הפועל חיפה, אבל יש סגל ארוך".

הניצחון הדרמטי על אילת: "לצופים זה אולי משחק כיפי, למאמנים פחות. לקבל כל כך הרבה נקודות בהארכה זה לא כיף. אבל הקבוצה בריאה ומתקדמת מיום ליום. רק מחכים לסיים את הסיבוב הזה בריאים ולהגיע "פרש" כמה שאפשר לתחילת הפלייאוף. לא יודעים את מי נקבל אבל יש קבוצה בריאה וזה הכי חשוב".

אבישי גורדון | דני מרון

קיצור הסדרות מהטוב מחמישה לטוב משלושה משחקים: "אנחנו מאוד מאמנים בעצמנו אבל יש סדרה וצריך להגיע אליה הכי מוכנים. יש קבוצות חזקות. אם נסיים שניים זה יהיה נגד נס ציונה, אם במקום שלישי אז נגד הפועל ירושלים או נגד הפועל חיפה".

רצון לפגוש את הפועל ירושלים בסדרה: "כל הקבוצות טובות. אני מסכים שקרה שם וקורה שם משהו אבל הכל יכול להיות. אני מסתכל רק על הקבוצה שלנו. אני מאוד מאמין בה ויודע שנעשה דברים יפים".

עתידו מעבר לעונה הנוכחית: "אני לא יודע ואני מתרכז רק בשנה הזו. אני שמח וגאה להיות חלק מהגלבוע,הפעם בתור מאמן. הכל יכול להיות. נגמור הכל ונדבר, אני רוצה להישאר".

שחקני גלבוע/גליל חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי