שיו איזה כיף, הקיץ בא: נשות הביצה בבגדי ים לוהטים

שיר אלמליח
שיר אלמליח | צילום: אינסטגרם

החום כבר פה והרשת הוצפה בבנות יפות בבקיני. שיר אלמליח, רוסלנה רודינה, קסניה טרנטול וגם בר דגני. הפרטים והתמונות הלוהטות כאן

(גודל טקסט)
החום כבר פה ואיתו ניצנים של קיץ, תשאלו את נשות הביצה שכבר עולות על בגדי ים עוד לפני שהספקנו להחליף את המלתחה בארון. שיר אלמליח, גרושתו של אלרואי כהן, כובשת את ליבנו פעם אחר פעם ובימים אלו בקמפיין הקיץ החדש של לי קופר לצידו של מאור בוזגלו. בסוף השבוע, מצוידת בביקיני פרחוני, תפסה קצת צבע לקראת הצילומים שבדרך. הבוקר המריאה עם הסוכנת שלה וצוות דוגמניות מובחרות של "יולי" לצילומי בגדי הים השנתיים של בלייזר שמתקיימים השנה באופן לא מפתיעה בסיציליה שבאיטליה.


 

@blankkini campaign 2018 @shay_arbel @nicole_shechter @shalevlavan @saraashanti @yulimodels @ortalelimeleh שבוע טוב!

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on



ומי עוד שם איתה? לא אחרת מרוסלנה רודינה, שגם אצלה בבית כבר פחות עוסקים בכדורגל מאז הפרידה מהבעלים של הפועל מרמורק והזמר הכי עסוק בישראל, אייל גולן. גם רוסלנה כבר הספיקה לעלות על ביקיני ולהצטלם לצידה של ניקול שכטר, זוכרים? היפייפיה של רז שטיין, אקס מכבי חיפה שמשחק כיום בלאומית בשורותיה של מכבי הרצליה, גם היא המריאה ל"לטיול השנתי" לצידן של אלמליח ורודינה. נראה לנו שהולך להיות מאד חם שם באזור.



בר דגני תופסת צבע (אינסטגרם)


ומי עוד נמצאת שם באיטליה? באזור אחר בכלל של מדינת המגף חוגגת לה קסניה טרנטול, האקסית של גולש נבחרת ישראל בוויקבורד, עומרי בן נתן, שכמעט והתחתן עם בת הזוג שהכיר בבית האח הגדול. בזמן שטרנטול מבלה עם מאמנת הכושר של הסלבס אירה דולפין, אנחנו מנסים להשאיר את הלסת שלנו סגורה למראה התמונות הסקסיות החדשות שלה בבגד ים שלם. כל כך יפה שזה כואב.


גם בליגה הלאומית יש ייצוג הולם לביקיני של קיץ 2018, אמנם בכתום ולא באדום, אבל אשתו של אוראל דגני, בר, מראה לבעלה שיש סיבה טובה להתאמץ ולעלות ליגה כדי לבלות בכיף את ימי הפגרה בים. דגני בת ה- 26, כבר אמא לשני ילדים קטנים – און בן השנה וחצי ואריא הקטנה שרק נולדה ומציגה גזרה אקסטרה חטובה. חוץ מזה היא מנהלת את העסק הפרטי שלה שהקימה עם אחותה וגיסתה – "שוגר בייבי" בגדי תינוקות.


 

Hot & beauty @kseniatarantul  in new shootingscoming soon . Ph @refaelmiz Production & Styling @nadaveliyahu  Styling Ass. @sabina.yavri Hair & MUA @roeyohayon_ for @solo_agency_telaviv  MUA Ass. @alex_makeup_hairstyle Model agancy @yulimodels

A post shared by נדב אליהו אפטר (@nadaveliyahu) on

 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

Campaign 2018 for @blankkini ✨✨ @shalevlavan @ortalelimeleh @yulimodels @shay_arbel @saraashanti

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי